تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

نشست خبری عجیب امیرعبداللهیان و چاوش اوغلو

امیرعبداللهیان و چاوش اوغلو بعد از رایزنی توافق کردند از هر کشور فقط یک رسانه در نشست خبری سوال بپرسد.

کد خبر: ۱۱۴۳۲۲
۱۳:۱۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

نشست خبری عجیب امیرعبداللهیان و چاوش اوغلو

دیدارنیوز ـپس از گفت‌وگوی و رایزنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران با مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، دو وزیر توافق کردند از هر کشور یک رسانه سوال بپرسد. از ایران خبرگزاری تسنیم و از ترکیه خبرگزاری آناتولی سوال پرسیده‌اند.

پیش از این خبر آمده بود که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران گفته است، به رغم موافقت ایران، طرف ترکیه‌ای با برگزاری نشست خبری مشترک موافقت نکرده است. مولود چاووش اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه امروز در سفری رسمی به ایران آمد. بنابر اعلام وزارت امورخارجه ترکیه، چاووش اوغلو در سفری رسمی بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی به تهران می‌آید. وزارت امورخارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که در جریان این سفر دو طرف درباره روابط و همکاری‌های دوجانبه و به علاوه تحولات منطقه‌ای و بین المللی مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.

اتفاقاتی که در مورد نشست خبری این دیدار رخ داده، خارج از عرف اینگونه دیدار‌ها است. وقتی نشست خبری شکل می‌گیرد باید همه رسانه‌ها اجازه پرسش داشته باشند، نه فقط یک رسانه مشخص. اگر مایل به پرسش و پاسخ نبوده اند، باید دو وزیر بیانیه‌ای ارائه می‌دادند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی