تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

غیبت ۵ بازیکن تیم ملی انگلیس در آخرین دیدار انتخابی جام جهانی

گرت ساوتگیت در آخرین بازی خود باید با لشکری از غایبان مقابل سن مارینو قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۱۴۲۶۹
۱۸:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

غیبت ۵ بازیکن تیم ملی انگلیس در آخرین دیدار انتخابی جام جهانی

دیدارنیوز - به نقل از دیلی میل، تیم ملی انگلیس برای صعود به جام جهانی قطر تنها کافی است که در دیدار آخر خود مقابل سن مارینو شکست نخورد. با این وجود جوردن هندرسون، جک گریلیش، رحیم استرلینگ، میسون مانت و لوک شاو در دیدار آخر تیم ملی کشورشان در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی قطر غایب خواهند بود و گرت ساوتگیت باید بدون این بازیکنان تیمش را مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود به زمین مسابقه بفرستد.

شنیده‌ها حاکی از این است که جوردن هندرسون و جک گریلیش به خاطر مصدومیت اردوی سه شیر‌ها را ترک کرده اند و در حال حاضر در اختیار باشگاه هایشان هستند تا بررسی بیشتر روی مصدومیت آن‌ها انجام شود. رحیم استرلینگ به خاطر مشکلات شخصی در دیدار مقابل سن مارینو غایب خواهد بود، میسون مانت قرار است روی دندان خود جراحی انجام دهد و لوک شاو نیز بعد از برخورد با بازیکن حریف شرایط بازی ندارد.

گرت ساوتگیت پیش از این مجبور شده بود با غیبت دکلان رایس، مارکوس رشفورد و جیمز وارد پروس نیز در بازی‌های پایانی انتخابی جام جهانی کنار بیاید که البته غیبت هر سه بازیکن به خاطر مصدومیت بود.

ضمن این که فدراسیون فوتبال انگلیس تایید کرده است که کانر گلگر، هافبک باشگاه چلسی که این روز‌ها به طور قرضی در کریستال پالاس توپ می‌زند نیز برای اولین بار به تیم ملی فرا خوانده شده است. گلگر این فصل نمایش‌های خوبی در کریستال پالاس داشته و توانسته در ۱۰ بازی ۴ گل بزند و دو پاس گل دهد. این بازیکن اگر چه در انگلیس به دنیا آمده، اما می‌تواند برای تیم ملی اسکاتلند و جمهوری ایرلند هم به میدان برود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی