تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران ارشد ملی حفاری:

ملی حفاری ایران شرکتی توانمند، بومی، خوداتکا و همسو با اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی حفاری ایران سازمانی تخصصی، توانمند و خود اتکا است که نقش موثری در اعتلای صنعت نفت و اقتصاد مقاومتی دارد.

کد خبر: ۱۱۴۲۲۸
۱۲:۱۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

ملی حفاری ایران شرکتی توانمند، بومی، خوداتکا و همسو با اقتصاد مقاومتی است

 

دیدارنیوز خوستان:مجتبی یوسفی در نشست با حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره  شرکت، افزود: کارکنان خدوم این شرکت در بیش از چهار دهه گذشته تلاش های بسیار ارزشمندی در جهت پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت داشته اند. 

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در عرصه اقتصادی و تولید منابع هیدرو کربوری نقش کلیدی دارد زیرا شرکتی مادر تخصصی است که کارکنان سختکوش آن به خوبی در شرایط محدودیت ها و تحریم های ظالمانه موفق به انجام وظایف حساس خود در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت و مسئولیت های اجتماعی  شدند. 

یوسفی شرایط کار در صنعت حفاری را خاص و پیچیده از نظر فنی و تخصصی و سخت و دشوار با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی شاغل در ملی حفاری روال تخصصی را به خوبی طی نموده زیرا مدیران آن کار را از مرحله کارآموزی آغاز و مراحل تخصصی را گام به گام گذرانده و هم اکنون در این صنعت راهبردی صاحب نظر هستند. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در راستای تامین نیاز ها و افزایش بهره وری این شرکت تلاش لازم به عمل آید، افزود: ملی حفاری ظرفیت های بالقوه ای دارد که باید بالفعل شود تا زمینه توسعه بیش از پیش و رشد و تعالی آن فراهم گردد. 

در این نشست که معاونان مدیرعامل، مدیران و تعدادی از روسای عملیاتی و ستادی شرکت حضور داشتند،  مدیرعامل و  رئیس هیئت مدیره شرکت گزارشی از وضعیت ناوگان حفاری، خدمات فنی، جایگاه شرکت از نظر منابع انسانی و تجهیزات و نقش آن در فرآیند  تولید ارائه و برنامه سازمان  در زمینه تغییر ساختار،  افزایش کارآیی ، فساد ستیزی و  عدالت محوری در پرداخت را تشریح کرد.  

دکتر گلپایگانی ازحسن توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صنعت نفت و به ویژه حفاری قدر دانی کرد و افزود: حمایت کمیسیون انرژی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این شرکت در جهت تخصیص ردیف بودجه، سرمایه گذاری در زمینه نوسازی ناوگان حفاری خشکی و دریایی شرکت در جهت تحقق برنامه های توسعه ای صنعت نفت و طرح ها و پروژه های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم و  با اهمیت است.

در این نشست معاونان مدیرعامل، مدیران، روسا و کارشناسان شرکت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ارتقای سطح خدمات و استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت پرداختند.

 

ملی حفاری ایران شرکتی توانمند، بومی، خوداتکا و همسو با اقتصاد مقاومتی است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی