تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
نماینده مردم اهواز در مجلس:

افزایش سرانه گاز روستایی در کمیسیون تلفیق

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت:سرانه گاز در حوزه روستایی از ۱۲ میلیون تومان به ۲۴ میلیون تومان در کمیسیون تلفیق افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۱۴۱۸۸
۲۳:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

افزایش سرانه گاز روستایی در کمیسیون تلفیق

دیدارنیوز خوزستان:به گزارش خبرنگار دیدارنیوز مجتبی یوسفی عصر امروز ۲۲آبان ماه در آئین بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به روستای ام الطمیر اظهار کرد: همزمان با آغاز کار مجلس شورای اسلامی گذشته به دلایل زیادی در حوزه آبفا و زیرساختی با مشکلات جدی روبه‌رو بودیم و حدود ۹۸۰ روستای خوزستان با تنش آبی جدی مواجه بودند به‌طوری که ۳۰۰ - ۴۰۰ روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شدند.
 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت کمیسیون تلفیق برای سطح ملی تصریح کرد: با اصلاح برق برخی مشترکین پرمصرف صنعتی بزرگ مانند شرکت‌های فولادی و پتروشیمی هشت هزار میلیارد تومان منابع نقد جدید تولید شد که ۲ هزار میلیارد تومان آن به حوزه آب و ۶ میلیارد تومان دیگر به اصلاح شبکه برق و گاز اختصاص یافت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خوزستانی که با پنج رودخانه بزرگ و هفت سد که ۱۲ درصد برق کشور را تأمین می‌کند، مردم اعتراض به‌حق داشتند؛ اقدامات انجام نشده مسئولان در گذشته برای رفع مشکلات تعمدی نبود اما می‌توانستند در ادوار گذشته بهتر کار کنند.



یوسفی اضافه کرد: سرانه گاز در حوزه روستایی از ۱۲ میلیون تومان به ۲۴ میلیون تومان در کمیسیون تلفیق افزایش پیدا کرده و بعد آن از معاون وزیر شرکت گاز و نفت وقت دستور گرفتم تا برای خوزستان این رقم ۲۵ میلیون تومان به علت مناطق نفت‌خیز شود.


وی با بیان اینکه این پروژه ۶ هزار نفر و با روستاهای پیرامون آن هفت هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت را پوشش می‌دهد، عنوان کرد: آب بی‌کیفیت از ۲۲ کیلومتر لوله‌ای به دلیل جنس لوله و قدمت آن در هفته یک یا دو روز آب پایدار داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی