تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

یزدانی و گرایی نمایندگان کشتی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

در پایان برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که از 9 صبح دیروز جمعه ۲۱ آبان ماه تا ساعت ۱۶ برگزارشد، از ۱۳۲ رای ماخوذه و پس از تطبیق با آیین نامه کمیسیون ورزشکاران پانزده نفر بعنوان اعضای کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۱۴۱۳۶
۱۱:۴۹ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

یزدانی و گرایی نمایندگان کشتی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

دیدارنیوز - به نقل از فدراسیون کشتی پس از شمارش آراء ماخوذه به ترتیب سجاد گنج زاده با ۸۸ رای، حسن یزدانی با ۷۹ رای، ذبیح‌اله پورشیب با ۷۱ رای، احسان حدادی با ۶۷ رای، بهداد سلیمی با ۶۳ رای، امین بوداغی با ۶۱ رای، شهربانو‌ منصوریان با ۶۰  رای، مجتبی عابدینی با ۵۹ رای، زهرا نعمتی با ۵۸ رای، فرزانه فصیحی با ۵۷ رای، حمیده عباسعلی با ۵۱ رای، مصطفی نودهی با ۴۹ رای، محمد رضا گرایی با۴۶ رای، نجمه خدمتی با ۴۱ رای، حسین ساوه شمشکی با ۴۱ رای بعنوان ۱۵ نفر منتخب کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

گفتنی است: طبق ماده ۴بنده ۲ آیین نامه کمیسیون ورزشکاران حداکثر سه ورزشکار از هر فدراسیون ورزشی که ورزشکاران آن‌ها حـداقل در یکـی از سـه دوره اخیـر بازی‌هـای المپیک تابستانی یا زمستانی مدال آور بوده اند، می‌توانند عضو کمیسیون باشند. سایر فدراسیون‌های ورزشی المپیکی و غیــر المپیکی صـرفاً می‌توانند یک عضو داشته باشند.


منبع: ایلنا
برچسب ها: حسن یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی