تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

یارانه نقدی جدید واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد  یکصد و بیست و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

کد خبر: ۱۱۴۰۷۷
۱۲:۰۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

یارانه نقدی جدید واریز شد

 

دیدارنیوز: بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیست و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه جاری به‌ ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و قابل برداشت است.

همچنین طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه هفدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شد.

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

برچسب ها: یارانه نقدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
1
0
بله یارانه ی ۱۱۰هزارتومنی واریزشد.
خیلیم خوب.
همه چی حل شد.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی