تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سخندان: مقابل کار غیر قانونی ‌می‌ایستم

سخندان در خصوص تداخل وظایف دپارتمان داوری و کمیته داوران عنوان کرد نه من دنبال جنگ و دعوا هستم و نه آقای افشاریان، اما این را به صورت کلی بگویم که اگر کسی بخواهد کار غیر قانونی کند، من مقابلش خواهم ایستاد.

کد خبر: ۱۱۳۹۰۰
۱۴:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز - رضا سخندان، سرپرست جدید دپارتمان داوری در خصوص سمت جدیدش و برنامه‌های او در دپارتمان داوری اظهار کرد: از زمانی که فدراسیون جدید روی کار آمد، با من صحبت‌هایی در این باره و به خصوص از سوی کامرانی‌فر شده بود و من هم بعد از صحبت با دبیرکل و سپس رییس کمیته داوران مجاب شدم که برای ارتقا و پیشرفت داوری این سمت را قبول کنم.

وی ادامه داد: البته من شرایطی داشتم که با همیاری و همکاری فدراسیون و کمیته داوران پذیرفته شد و من تصمیم به فعالیت در دپارتمان گرفتم. از زمان روی کار آمدن شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، اتفاقات خوبی در بخش داوری افتاد و نمونه‌های آن اهمیت دادن به داوران بود که من برای نخستین بار می‌دیدم که رییس فدراسیون فوتبال به همراه تمامی اعضای هیات رییسه این فدراسیون و همچنین سمت‌داران سازمان لیگ در سمینار دانش‌افزایی داوران شرکت کردند و برای فصل جدید به آن‌ها روحیه دادند. همچنین افزایش حقوق داوران هم از دیگر اتفاقات خوب اخیر داوری بود که من را راغب کرد بخواهم بخشی از این مجموعه باشم. این اقدامات نشان داد که این صحبت‌ها فقط در حد حرف نیست و عملی هم در کار است.

سخندان در خصوص تداخل وظایف دپارتمان داوری و کمیته داوران عنوان کرد: هر کدام از دپارتمان و کمیته داوران وظایف جدایی دارند و در خصوص بحث‌های دیگر صحبت و تعامل می‌شود تا به نتیجه مثبتی برسیم. نه من دنبال جنگ و دعوا هستم و نه آقای افشاریان، اما این را به صورت کلی بگویم که اگر کسی بخواهد کار غیر قانونی کند، من مقابلش خواهم ایستاد. چیدمان جزو وظایف اصلی دپارتمان داوری است و بعد از مشخص شدن آن برای تایید برای کمیته داوران ارسال می‌شود. تعامل به نظر من لازم است، زیرا گاهی اوقات چیز‌هایی در ذهن من است و چیز‌هایی در فکر دیگران است که می‌تواند به من کمک کند.

سرپرست کمیته داوران در خصوص اضافه شدن VAR به لیگ برتر و وظیفه پیگیری این موضوع توضیح داد: حقیقت این است که در این چند روز در حال انجام دادن کار‌های عقب افتاده کمیته داوران بودم و هنوز وقت نکرده‌ایم که جلسه‌ای با این موضوع برگزار کنیم و حتی در جلسه یک ساعته با کامرانی‌فر و عزیزی خادم هم وقت نشد، اما این موضوعی است که من قطعا پیگیری خواهم کرد، زیرا VAR از لازمه‌های فوتبال حرفه‌ای دنیا شده و بخشی از آن شده است. کمبود آن در لیگ برتر به شدت احساس می‌شود و حتی اکنون بخش بین‌المللی فوتبال ایران هم درگیر آن است و باید هر چه زودتر کار‌های مربوط به آن پیگیری شود که شخص عزیز خادم به عنوان نفر اول فدراسیون، در حال انجام این کار است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی