تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نصیرزاده: قرار نیست مدیرعامل تراکتورم شوم

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره نقل و انتقالات این تیم و مدیرعامل این باشگاه ارائه داد.

کد خبر: ۱۱۳۸۹۲
۱۳:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نظر نصیرزاده درباره تراکتور

دیدارنیوز - هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتور گفت:همچنان نمی‌خواهیم اسم این مربی را اعلام کنیم، اما قراردادش را ارسال کرده‌ایم و در صورت جواب مثبت دادن، امروز یا فردا نام وی را اعلام خواهیم کرد.

نصیرزاده در مورد اینکه از خودش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه تراکتور و جانشین جمشید نظمی یاد می‌شود، پاسخ داد:اصلا چنین صحبتی نیست. هیات مدیره تراکتور ترجیح می‌دهد با نظمی صحبت کرده و وی را به تیم بازگرداند. قرار نیست من مدیرعامل این باشگاه شوم.

عضو هیات مدیره تراکتور در خصوص اینکه شنیده می‌شود سرج لوکو بازیکن کامرونی مدنظر این باشگاه نتوانسته تاییدیه لازم ایفمارک را به دست آورد، گفت:وی در ایفمارک تست پزشکی داد که شبهاتی به وضعیت این بازیکن مطرح شد. قرار است آزمایش‌های تکمیلی را در تبریز بگذراند. اگر در این آزمایش‌ها تایید شد، با لوکو قرارداد می‌بندیم در غیر این صورت قراردادی امضاء نمی‌شود. ایفمارک تائید وضعیت وی را به آزمایش‌های تکمیلی موکول کرده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: تراکتور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی