تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

تشکیل۶۷۲ پرونده تخلف در بخش آرد و نان خوزستان

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: ۶۷۲ پرونده تخلف از واحدهای صنفی آرد و نان خوزستان در هفت ماه نخست امسال به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال تشکیل شد.

کد خبر: ۱۱۳۸۵۵
۱۰:۵۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

تشکیل۶۷۲ پرونده تخلف در بخش آرد و نان خوزستان

دیدارنیوز خوزستان:امیر حسین نظری بیان کرد: در این مدت هشت هزار و ۴۰۳ بازرسی از واحدهای صنفی آرد و نان خوزستان انجام گرفت که ۷۲۵ تخلف در این بازرسی‌ها محرز و شناسایی شده است.

وی گفت: ۷۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بخش گندم خوزستان انجام گرفت که منجر به تشکیل سه پرونده تخلف شد و ۷۴۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بخش سبوس انجام گرفت که چهار پرونده تخلف تشکیل شد.

نظری ادامه داد: در بخش آرد ۲ هزار و ۵۰۳ مورد بازرسی انجام گرفت که ۱۰۷ پرونده تخلف به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال تشکیل شد و در بخش نان نیز چهار هزار و ۴۲۱ مورد بازرسی انجام گرفت که در این بازرسی ها ۵۵۸ پرونده تخلف تشکیل شد که ارزش این تعداد پرونده بیش از ۱۸ میلیارد ریال بود.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: در بخش آرد بیشترین تخلف مربوط به عرضه خارج از شبکه و در بخش نان بیشترین تخلف مربوط به کم فروشی و گرانفروشی بوده است.

سالانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تن آرد مورد نیاز خوزستان است که همه این نیاز از داخل استان تامین می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی