تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

گزینه موقت هدایت منچستریونایتد مشخص شد: رالف رانگنیک

مدیران منچستریونایتد به دنبال تعویض مربی خود هستند و رالف رانکنیگ مدیر ورزشی پیشین لایپزیک گزینه موقت جانشینی سولسشایر مطرح شده است.

کد خبر: ۱۱۳۸۳۵
۰۹:۱۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

گزینه موقت هدایت منچستریونایتد مشخص شد: رالف رانگنیک

دیدارنیوز - منچستریونایتد در فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این باشگاه ممکن است طی روز‌های آتی از هدایت این تیم برکنار شود.

 به نقل از Rob Dawson از ESPN، سران منچستریونایتد ترجیح می‌دهند تا به همکاری خود با اوله گونار سولسشر تا پایان فصل جاری ادامه دهند، اما در صورتی که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده در خطر باشد، موضع آن‌ها تغییر خواهد کرد. رالف رانگنیک، سرمربی سرشناس آلمانی گزینه مناسب شیاطین سرخ برای هدایت موقت این باشگاه تا پایان فصل جاری در نظر گرفته شده است. رانگنیک در جلساتی که در گذشته با وودوارد داشته است، او را تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی