تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فداحسین مالکی: اظهارتم در مورد انتصابات فامیلی «کلی» بود!

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی که پیش از این خواستار برکناری افرادی شده بود که بر اساس نسبت‌های فامیلی سمت‌های دولتی را تصاحب کرده‌اند، امروز در مصاحبه‌ای گفت که این اظهارات او کلی بوده و بهتر است که فرمایشات رئیس جمهوری روی زمین نماند.

کد خبر: ۱۱۳۸۲۰
۱۶:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

فداحسین مالکی انتصابات فامیلی

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما هم به صورت نکاتی را درباره انتصابات فامیلی بیان کردم و بهتر است فرمایشات رئیس‌جمهوری در این زمینه بر زمین نماند.

«فداحسین مالکی»، درباره اینکه به صورت دقیق و شفاف در چه بخشی انتصابات فامیلی صورت گرفته است، گفت: ما به صورت کلی دراین باره نکاتی را بیان کردیم و بهتر است فرمایشات رئیس‌جمهوری بر زمین نماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران آزمون و خطا به پایان رسیده است، گفت: شرایط کشور، گرانی و تورم به گونه‌ای است که برای حل این مشکلات باید همه دست به دست هم بدهیم چرا که اگر از همه ظرفیت‌های کشور استفاده نشود، دولت زمینگیر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که طرح چنین موضوعی از سوی نمایندگان شائبه سهم‌خواهی ندارد، گفت: موضوع سهم‌خواهی در میان نیست چرا که دولت انتصاب‌های خود را انجام داده است و مجلس به دنبال دخالت در مسائل اجرایی کشور نیست و صرفا نظارت عالیه دارد.

«فدا حسین مالکی» روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در بخشی از نطق میان دستور خود گفت: "جناب آقای رییسی از شما ممنونیم که فرمودید در موضوع انتصابات هیچ خط قرمزی ندارید. نه دفتر، نه معاون و نه وزیر هیچ کدام خط قرمز شما نیستند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. اما این به تنهایی کافی نیست. "

وی افزود:"شایسته است که برای عملی شدن فرمایشات حضرتعالی مهلت یک هفته‌ای تعیین کنید و به دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری دستور دهید تا گزارش دقیقی از این موضوع تهیه کنند و افرادی که بر اساس نسبت‌های فامیلی، سمت‌های دولتی را تصاحب کردند برکنار شوند. "

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی