تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آجورلو: به من گفتند سرمربی را عوض کن گفتم چای‌ات را خوردی برو

مدیرعامل استقلال در برنامه تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اعلام کرد می‌خواهم کار اقتصادی کنم و چه کسی بهتر از شما؟ آن فرد متکبر به من گفت با ۱۰۰ میلیارد عزت باشگاه را می‌خرد. او گفت سرمربی را عوض کن. به او گفتم چایی ات را خوردی برو!

کد خبر: ۱۱۳۸۱۰
۱۴:۴۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

آجورلو درباره سرمربی استقلال

دیدارنیوز - مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در جمع پیشکوستان صحبت‌هایی درباره حمایت از کادر فنی فعلی، کارگزار استقلال و ... انجام داد.

گزیده صحبت‌های آجورلو را می‌خوانید:

از اینکه این همه جنتلمن در اینجا می‌بینم خوشحالم. از دیدن خانواده پیشکسوتان فقید باشگاه هم خیلی خوشحالم. من امیدوارم نوکری شما و هواداران را باشگاه را بکنم. نیامدم حرف بزنم. آمده‌ام تا کار کنم و مشکلات را حل کنم. این باشگاه آنقدر ثروتمند است و بزرگ است که بتواند تولید ثروت کند. یک آقایی آمده بود و می‌گفت پول می‌آورم و باید بالای سر پولم هم باشم. به او گفتم نیازی به تو نداریم. باشگاه استقلال ثروتمند است. کار فنی صفر تا صدش در اختیار فرهاد مجیدی است و ان‌شاءالله به او اعتماد کنیم و قهرمانی در لیگ و ستاره سوم را به دست آوریم.

او اضافه کرد:ما امروز یک تصمیم داریم. اول اینکه با هم به هیچ وجه دعوا نداشته باشیم و رفیق باشیم. اختلاف طبیعی است. اگر امروز سکان کادرفنی را به فرهاد مجیدی داده‌ایم، یک صدا حمایت کنیم. منتقد بودن ایرادی ندارد. برای قهرمانی شما بزرگان را جمع کرده‌ام تا بگویم به حمایت شما نیاز داریم و نکند حریف از اختلافات ما سواستفاده کند. ما حقمان است که مدبرانه و همگام از تیم فنی خود حمایت کنیم و نقطه نظرات فنی را در خفا بگوییم.

مدیرعامل استقلال افزود: برای استقلال بد است که در فضای مجازی درباره برخی پیشکسوتان صدایی در بیاید. آقای نامداری دوست خوب من، از او خواستم که یک زمین خوب پیدا کند و ۲۰۰ واحد برای پیشکسوتان بسازد. آن‌هایی که خانه دارند، برای فرزندانشان باشد و آن‌هایی که ندارند، برای خودشان باشد. نباید کسی این صدا را بشنود که فردی که افتخاراتی را کسب کرده، مشکلات دارد.

آجورلو بدون این که اشاره‌ای به نام‌های وب کند، موضوعی را تعریف کرد که می‌تواند مربوط به کارگزار قبلی استقلال باشد، مدیرعامل استقلال گفت:می‌خواهم کار اقتصادی کنم و چه کسی بهتر از شما؟ آن فرد متکبر به من گفت با ۱۰۰ میلیارد عزت باشگاه را می‌خرد. او گفت سرمربی را عوض کن. به او گفتم چایی ات را خوردی برو!

آجورلو در پایان افزود: یک تعاونی تشکیل دهید. خانه تان را از نامداری بگیرید و کار اقتصادی‌تان را هم با عبدیان انجام دهید، چون با او حرف زده‌ام. ما فرصت‌های بزرگ درآمدی در حوزه پوشاک داریم. از پیشکسوتان وحدت رویه و کلام می‌خواهم. برای قهرمانی استقلال به وحدت رویه و کلام شما نیاز دارم. ان‌شاءالله مدیرعامل بعدی استقلال از شما پیشکسوتان باشد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی