تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۶ هزار روستایی در جنوب غرب خوزستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷ هزار و ۷۶۴ نفر جمعیت روستایی شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان که باید علیه کرونا واکسینه شوند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۰ نفر دُز اول واکسن را دریافت کردند.

کد خبر: ۱۱۳۸۰۱
۱۳:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۶ هزار روستایی در جنوب غرب خوزستان

دیدارنیوز خوزستان:ساسان قربانی اظهار داشت: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت روستایی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان علیه کرونا واکسینه شدند.
وی با اشاره به استقبال اندک جمعیت روستایی جنوب غرب خوزستان از دُز دوم واکسن افزود: از تعداد ۱۶ هزار و ۵۳۰ نفری که دُز اول واکسن کرو نا را دریافت کرده اند فقط ۹ هزار و ۳۰۶ نفر برای دریافت دُز دوم واکسن اقدام کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد واجدین شرایط دریافت واکسن در روستاهای آبادان را هشت هزار و ۱۸۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۶۲۶ نفر اقدام به دریافت واکسن کردند.

قربانی با اشاره به دریافت ۵۸ درصدی واکسن کرونا توسط روستاییان خرمشهر بیان کرد: هفت هزار و ۹۲ نفر از روستاییان خرمشهر جامعه هدف دریافت واکسن در این شهرستان هستند که از این تعداد چهار هزار و ۹۷ نفر واکسن تزریق کردند.

وی میزان تزریق واکسن کرونا در روستاهای شادگان را ۵۵ درصد عنوان کرد و افزود: در روستاهای شادگان ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر واجد دریافت واکسن هستند که از این تعداد تنها ۶ هزار و ۸۰۷ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواستار استقبال بیشتر روستاییان از واکسن کرونا شد و گفت: انتظار می‌رود این آمار همچنان در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد تا همه افراد  در برابر بیماری ایمن شوند.

قربانی با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه علیه کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: استقبال گروه‌های هدف برای تزریق واکسن کرونا در منطقه رضایت بخش نیست و نیاز است سران عشایر و معتمدین برای ترغیب مردم به واکسیناسیون بیشتر تلاش کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌هاای زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

شهرستان های آبادان و خرمشهر در وضعیت زرد و شادگان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی