تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازگشت مجدد تونی پرحاشیه و ساغلام ترک به تراکتور؟!

تراکتور به دنبال جذب مربی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است و حالا خبر رسیده مدیران تراکتور در حال مذاکره با تونی اولیویرا و ساغلام سرمربیان پیشین تراکتور هستند.

کد خبر: ۱۱۳۷۴۷
۰۹:۱۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

مذاکره تراکتور با تونی و ساغلام

دیدارنیوز - فیروز کریمی پس از متحمل شدن سه باخت و کسب یک برد طی ۴ هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم، پیش از اینکه با حکم اخراج مواجه شود، از هدایت تراکتور استعفا داد.

بعد از پایان همکاری طرفین، از مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های اولیه باشگاه تراکتور یاد شد، اما نکو با فولاد به توافق رسید و فعلا خبری از مذاکره با رحمتی هم نیست.

در این شرایط از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با یک مربی خارجی هستند؛ برخی‌ها از ارطغرول ساغلام به عنوان خارجی مدنظر تراکتوری‌ها یاد می‌کنند، اما بر اساس اطلاعاتی که از منابع موثق کسب شده، مسئولان باشگاه تبریزی با تونی الیویرای پرتغالی وارد مذاکره شده اند.

بازگشت مجدد تونی پرحاشیه و ساغلام ترک به تراکتور؟!

تونی الیویرا طی سه مقطع مختلف هدایت تراکتور را به عهده داشته و محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم دارد؛ نکته مهم در مورد این مربی، اما سن بالای اوست. تونی در حال حاضر ۷۵ سال سن دارد و سال هاست که از دور مربیان فعال خارج شده و خبری از افتخارات دوران ابتدایی و میانی مربیگری اش هم نیست. تکسیرا و رودولفو، دو دستیار تونی که در تراکتور نقش مهمی داشتند هم در حال حاضر تحت قرارداد هستند و نمی‌توانند او را در صورت حضور احتمالی در تبریز یاری کنند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تراکتور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی