تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

کلان پروژه پست و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت پیروزان اهواز وارد مدار شد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه فاز اول خط و پست ۴۰۰ کیلوولت پیروزان بهره برداری و وارد مدار شده است، گفت: ارزش سرمایه گذاری این پروژه که باعث تکمیل رینگ ۴۰۰ کیلو ولت اهواز شده حدود ۵ هزار میلیارد ریال است.

کد خبر: ۱۱۳۷۳۸
۲۲:۳۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

کلان پروژه پست و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت پیروزان اهواز وارد مدار شد

دیدارنیوز خوزستان:محمود دشت بزرگ اظهار کرد: فاز اول پست انتقال ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلو ولت شامل یک بی خط ۴۰۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ مگاولت آمپر و چهار بی خط خروجی ۱۳۲ کیلو ولت است.

وی افزود: احداث ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت بقایی -میلاد در پست پیروزان به طول ۲۶ کیلومتر مدار و احداث خط دو مداره ۱۳۲ کیلوولت پیروزان به رینگ اهواز به طول ۱۰ کیلومتر مدار از دیگر مشخصات این کلان پروژه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این پست کمک می کند تا ظرفیت تامین انرژی در اهواز بطور محسوسی تقویت و بهبود پیدا کند، تصریح کرد: با احداث این پروژه رینگ ۴۰۰ کیلوولت کلان شهر اهواز (شرق: پست اهواز۲، غرب: پست مهزیار، شمالغرب: پست شمالغرب، شمالشرق: پست شهیدهاشمی،

جنوب غرب: پست های شهیدبقایی و متن و جنوبشرق: پست پیروزان) تکمیل گردیده است.

دشت بزرگ ادامه داد: پست پیروزان نقش ویژه و حیاتی در کاهش بار پست های فوق توزیع در کلانشهر اهواز در تابستان ۱۴۰۱ ایفا خواهد کرد و باعث می شود تا پایداری شبکه برق و قدرت مانور در آن بیشتر شود.

وی مجموع ارزش سرمایه گذاری پست پیروزان و خطوط ارتباطی آن را ۴۹۰۵ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: هزینه این طرح از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تأمین و پرداخت شده است و خروجی آن تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین در بخش های کشاورزی، صنعتی و خانگی خواهد بود.

برچسب ها: خوزستان برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی