تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اخراج گل‌محمدی از پرسپولیس: واقعیت یا شایعه؟!

پس از آنکه یحیی گل محمدی در دو بازی گذشته لیگ برتر برابر رقبا به پیروزی نرسید و در لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد، احتمال اخراج او مطرح شد که این احتمال شایعه‌ای بیش نیست و مورد حمایت کامل سرپرست پرسپولیس قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۳۶۹۸
۱۴:۰۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

آینده یحیی گل محمدی در پرسپولیس

دیدارنیوز - بر خلاف شایعات در فضای مجازی مبنی بر احتمال تغییر گل محمدی، یحیی کاملا از سوی باشگاه پرسپولیس کاملا حمایت می‌شود و هیچ خطری او را تهدید نمکی کند.

پرسپولیس برای دومین هفته پیاپی برنده نشد وخوب هم بازی نکرد، اما برخلاف یکسری شایعات هیچ خطری یحیی گل محمدی را تهدید نمی‌کند.

گل محمدی در چند سال اخیر نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته هرچند که تیمش امسال صلابت پارسال را ندارد، ولی او زمان خوبی در اختیار دارد و فاصله تیم‌ها هم در جدول زیاد نیست و کاملا قابل جبران است.

نکته دیگر این که صدری رابطه بسیارخوبی با یحیی دارد و همواره از او حمایت کرده است طبعا اگر مدیر عامل هم عوض شود، دست به تغییرات نمی‌زند و می‌توان حدس زد که یحیی تا آخر فصل ماندگار است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
1
1
خیلی زرمیزنید اکثرموقع ها
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی