تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حشمت مهاجرانی درباره خط خوردن طارمی: نتایج تیم ملی براساس خلاقیت فردی بود

حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی درباره خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی می‌گوید: من دو بازی از تیم ملی دیدم که تاکتیک‌پذیری در بازی نبود و بیشتر می‌دیدیم که خلاقیت فردی بازیکنان، حوادثی را ایجاد کرد. با این حال اعتقاد دارم که در آستانه مسابقات حساس، نباید به این مسائل دامن بزنیم.

کد خبر: ۱۱۳۶۶۶
۱۰:۰۹ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر مهاجرانی درباره خط خوردن طارمی

دیدارنیوز - لیست تیم ملی ایران برای دو بازی مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه شب گذشته (شنبه ۱۵ آبان) اعلام و مشخص شد دراگان اسکوچیچ نام مهدی طارمی را خط زده است.

 در رابطه با وضعیت تیم ملی و حواشی پیش آمده با حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفتگو کرده است که این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:با توجه به اینکه در فضای ایران نیستم، از گوشه و کنار شنیدم که چه اتفاقاتی رخ داده بود. با این حال این وظیفه سرپرست تیم و دستیاران سرمربی بوده است که اجازه ندهند این مسائل حاشیه‌ای بین بازیکن و مربی به وجود بیاید.

حشمت مهاجرانی افزود:سرمربی تیم ملی نقطه نظرات خودش را گفته است، اما نمی‌دانم با چه دیدگاهی گفته بود که بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند. خصوصیات تیم حریف باید به مربی نشان دهد که چه تاکتیک و روشی را انتخاب کند. بعد از مشخص شدن تاکتیک حریف، باید دید مربی چه بازیکنی را با چه روش و تاکتیکی به کار می‌گیرد. ما باید به مشکلات حریفانی، چون لبنان، سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی نگاه کنیم و مشکلات آن‌ها تاکتیک ما را نشان می‌دهد.

سرمربی سابق تیم ملی با بیان اینکه روش بازی یا تاکتیک بازی یک روش کمک‌کننده است و تضمین‌کننده موفقیت نیست، گفت:خصوصیات بازیکنان در کنار هم خوب است. من دو بازی از تیم ملی دیدم که تاکتیک‌پذیری در بازی نبود و بیشتر می‌دیدیم که خلاقیت فردی بازیکنان، حوادثی را ایجاد کرد. با این حال اعتقاد دارم که در آستانه مسابقات حساس، نباید به این مسائل دامن بزنیم.

مهاجرانی یادآور شد:در فوتبال ما مُد شده است که می‌گویند قبل از بازی انتقاد نکنید که حاشیه می‌شود و بعد از بازی هم می‌گویند تیم برنده شده است و نباید چیزی بگویید. شما نمی‌توانید منکر یکسری مسائل شوید که خصوصیات تیم حریف تاکتیک را به مربی نشان می‌دهد و انتخاب تاکتیک، مسئولیت بزرگی است که بر عهده مربی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تجربه بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی تجربه بین‌المللی بالایی دارند که در میادین مختلف بودند و نمی‌توان گفت آن‌ها تاکتیک‌پذیر نیستند. این مسئله باید بیشتر بررسی شود و شاید یکسری صحبت‌ها که بعداً مشکل ایجاد کرد، حاشیه ایجاد کند، اما از نظر من بزرگ‌ترین تاکتیک باید دوستی و رفاقت باشد. ما تاکتیکی برتر از دوستی و رفاقت نداریم که این دوستی را سرپرست و مربی تیم باید ایجاد کنند.

سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نیز به‌عنوان بخشی تأثیرگذار به حل شدن مسئله میان اسکوچیچ و طارمی کمک کنند، اظهار داشت: امیدوارم این سوءتفاهم به هر صورت برای بازی‌های بعدی برطرف شود. دو سه هفته پیش صحبتی شده و به این صحبت پاسخ داده شده است، اما نباید به گذشته برگردیم و باید امیدوارم باشیم این مشکل برای بازی‌های بعدی حل شود.

مهاجرانی تاکید کرد: باید ثابت کنیم بی‌خودی اولین قدرت فوتبال آسیا نشدیم و با این نیروی انسانی و بازیکنان قدرت اول آسیا هستیم. بازیکنان هم تاکتیک‌پذیر هستند و به حرف مربی هم گوش می‌دهند. آن‌ها با مربیان مختلف در اروپا کار کردند و تجربه خوبی دارند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی