تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

ویسی از فولاد خوزستان هم اخراج شد

عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از کسب نتایج ضعیف و با توافق دو طرفه با مدیران باشگاه فولاد از این تیم هم اخراج شد.

کد خبر: ۱۱۳۶۵۶
۰۸:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

اخراج عبدالله ویسی

دیدارنیوز - پس از دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و با یک توافق دو جانبه همکاری باشگاه فولاد خوزستان و عبدالله ویسی خاتمه یافت.

 به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان در اطلاعیه‌ای در این خصوص آورده است:

ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه جناب آقای عبدالله ویسی، هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از دیدار امشب مقابل تیم نفت مسجدسلیمان تصمیم به خاتمه این همکاری نموده و با توجه به ضیق وقت از بین دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی، در اسرع وقت سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معرفی خواهد شد؛ لذا از مردم فوتبالدوست استان خوزستان و هواداران دوست داشتنی فولاد انتظار داریم به منظور حمایت از باشگاه خودشان صبورانه و مدبرانه با ما همکاری نمایند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: عبدالله ویسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی