تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

شجاعیان: از کیروش بابت دعوت به تیم ملی تشکر می‌کنم

داریوش شجاعیان اعلام کرد تلاش دارد تا با انجام بازی در تیم هوادار بار دیگر به تیم ملی دعوت شد و ضمن تشکر از کیروش بابت دعوت به تیم ملی می‌گوید این توانایی را دارد تا مجددا به تیم ملی دعوت شود.

کد خبر: ۱۱۳۵۹۲
۱۰:۲۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

نظر شجاعیان دربازره بازگشت به تیم ملی

دیدارنیوز - داریوش شجاعیان در تابستان امسال از سوی کادرفنی استقلال در لیست جدید قرار نگرفت و او به عنوان بازیکن آزاد مقصدی را انتخاب نکرده بود تا اینکه اخیرا به عنوان خرید جدید تیم هوادار معرفی شد و به همراه شاگردان رضا عنایتی در هفته چهارم لیگ اولین پیروزی در اولین بازی را تجربه کرد.

داریوش شجاعیان که به واسطه عملکردش در تیم گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری قرار گرفته بود می‌گوید تلاش می‌کند تا دوباره به دوران اوجش بازگردد.

اول از همه چرا هوادار را انتخاب کردید؟
دنبال جایی بودم که بدون هیچ حاشیه‌ای فقط روی فوتبال تمرکز کنم و به همین خاطر به لطف آقای عنایتی به تیم ملحق شدم و امیدوارم که جواب اعتماد ایشان را بدهم و در ادامه فصل کمک حال ایشان و تیم باشم.

تیم هوادار و شرایطش را چطور ارزیابی می‌کنید؟
تیم هوادار تازه به لیگ برتر آمده و اکثر بازیکنان جوان و البته خوب هستند که در سال‌های آینده خیلی از آن‌ها می‌شنویم. شروع یک مقدار به دلیل عدم تجربه زیاد از دست دادند. مثل بازی سپاهان با انجام چند اشتباه کوچک با وجود اینکه لایق شکست نبودند نتیجه بازی به سود حریف رقم خورد. امیدوارم در ادامه فصل با تدابیر کادرفنی و تلاش تمامی بچه‌ها به امید خدا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و از خودمان راضی باشیم.

ازهمکاری با رضا عنایتی بگویید؟ به عنوان یک سرمربی جوان انگیزه‌های زیادی برای لیگ برتر دارد؟
آقای عنایتی خیلی لطف دارند که من را انتخاب کردند و مطمئنا از ایشان و امثال ایشان به عنوان سرمربیان جوان خیلی بعد‌ها بیشتر می‌شنویم، چون آینده سرمربیگری حتی تیم ملی می‌توان گفت به دست این سرمربیان جوان می‌رسد. خیلی خوشحالم که شاگرد ایشان هستم و امیدوارم هر کمکی که می‌توانم برای ایشان و تیم هوادار انجام بدهم.

داریوش به نظر خودت امکان نداشت که توی استقلال بمانید، با سرمربی در این مورد صحبتی نداشتید؟
نظر کادرفنی بود. شاید نظر کادرفنی نسبت به عملکردم مثبت نبوده و همانطور که قبلاً گفتم خودم هم از خودم در این سال آخر رضایت نداشتم. می‌توانستم خیلی بهتر از این کار کنم و آقا فرهاد تصمیم گرفتند که من دیگر نباشم که قایل احترام است و برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که امسال و سال‌های آینده آنچه مورد نظر هواداران است را به دست بیاورند. مطمئنا به عنوان عضو کوچکی از جامعه هواداری استقلال خوشحال می‌شوم که موفقیت‌شان را ببینم.

وضعیت آمادگی بدنی خودتان چطوراست؛ دغدغه ذهنی ندارید که از مصدومیت به نوعی فوبیا داشته باشید؟
از نظر آمادگی بدنی خداراشکر وضعیت خوبی دارم و همه چیز اوکی است. در این مدتی که تیمم را انتخاب نکرده بودم مربی خصوصی داشتم و از این وضعیت اوضاع بدی ندارم، ولی هر اندازه که شما انفرادی تمرین کنید به اندازه تمرین گروهی نمی‌رسد. امیدوارم روز به روز پیشرفت داشته باشم تا به تیم کمک کنم.

امسال به نظر خودتان داریوش شجاعیان مثل همان بازیکنی می‌شود که در ماشین سازی استقلال و پرسپولیس برایش تلاش می‌کردند؟
یکی از دلایل انتخاب هوادار و کار کردن با آقا رضا انگیزه ام این بود که به امید خدا همان کارایی که سال‌ها پیش رخ داد و توانستم خودم را به فوتبال ایران معرفی کنم را امسال دوباره به نمایش بگذارم و به امید خدا این موفقیت در گرو این است که همدل باشیم و همراه با نتیجه پیش برویم.

احساس می‌شود یکی از آرزوهایت رسیدن به پیراهن تیم ملی بود، ولی با وجود دعوت شدن به اردو‌ها نتوانستید به اهدافتان برسید.
یک برهه به تیم ملی دعوت شدم و چند بازی ملی هم داشتم. همان‌جا هم از آقای کی روش تشکر کردم که من را به تیم ملی دعوت کردند، به استقلال آمدم و در برهه‌ای به نوعی دعوت نشدیم تا اوج بدشانسی من که قبل از جام جهانی روسیه جزو لیست بودم، ولی قسمت نشد. هنوز ناامید نشدم و توانایی‌ای که در خودم می‌بینیم امکان دارد به امید خدا دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. تمام تلاشم را هم می‌کنم که دوباره این پیراهن را بپوشم و به نوعی به همان روز‌هایی برگردیم که داریوش شجاعیان پیراهن تیم ملی را می‌پوشید و همان شرایطی که همه به دنبالش بودند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی