تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آخرین روند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه‌های قطری

روزنامه‌های قطری به بررسی آخرین تحولات و مذاکرات دو باشگاه السد و بارسلونا در خصوص بازگشت ژاوی هرناندز به اسپانیا پرداختند.

کد خبر: ۱۱۳۵۵۲
۱۳:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

آخرین روند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه‌های قطری

دیدارنیوز ـ در گزارش روزنامه الوطن قطر پیرامون حضور ژاوی در بارسلونا آمده است: بازگشت ژاوی به بارسلونا مهمترین سوژه مورد توجه رسانه‌های ورزشی جهان است، خبری که در اسپانیا از سوی فوتبالدوستان دنبال می‌شود و هواداران بارسلونا از این اتفاق استقبال می‌کنند.

ورود هیئت اسپانیایی به قطر با حضور رافائل یوستی نایب رئیس بارسلونا و متئو آیمانی مدیر ورزشی باشگاه موجب شد همه در انتظار توافق دو طرف و اعلام خبر بازگشت ژاوی به بارسلونا باشند، اما این اتفاق تنها با تصمیم و موافقت باشگاه السد امکان پذیر است. به نظر می‌رسد تعامل و توافق در روند مذاکرات وجود دارد همانطور که یوستی روز گذشته گفت که اطمینان دارد ژاوی با او به بارسلونا بازمی‌گردد. نمایندگان بارسلونا بازگشت خودشان را به تعویق انداختند تا پس از پایان و تکمیل مذاکرات روز شنبه راهی اسپانیا شوند.

در همین حال رادیو کاتالونیا مدعی شده که تصمیم گیری در این خصوص انجام شده و ژاوی به زودی به همراه مسئولان باشگاه راهی بارسلونا می‌شود. حتی روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده تمدید قرارداد برخی از بازیکنان بارسلونا متوقف شده تا ژاوی پس از ورود به این باشگاه در مورد این نفرات تصمیم گیری کند.

رویکرد حرفه‌ای باشگاه السد نیز مورد استقبال رسانه‌های جهان قرار گرفته است. روش حرفه‌ای مذاکره در این خصوص و استقبال از نمایندگان باشگاه بارسلونا و حفاظت از حقوق باشگاه از جمله نکات قابل توجه در روند این مذاکرات است.

ژاوی در مدت هدایت السد ۷ قهرمانی با این باشگاه به دست آورد و در فصل جاری نیز بدون شکست صدرنشین رقابت‌های لیگ است.

روزنامه الرایه قطر هم در این خصوص نوشت: مذاکرات در روز‌های گذشته در جلسات پیاپی دنبال شد و به نظر می‌رسد روند مثبتی را دنبال خواهد کرد. انتظار می‌رود جزئیات نتایج مذاکرات امروز به شکل رسمی اعلام شود و بر اساس گزارش‌های روزنامه‌های اسپانیایی در صورتی که توافق حاصل شود، ژاوی روز شنبه دوحه را ترک می‌کند. این در حالی است که مربی اسپانیایی بعد از آخرین بازی مقابل الدحیل از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد در حالی که به دلیل توقف موقت مسابقات فرصت دیگری برای دیدار با بازیکنان السد نخواهد داشت و تمرینات این تیم تعطیل شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی