تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توسعه فرهنگ توریسم و جذب گردشگر در مناطق عشایری خوزستان

با اجرای اولین کارگاه آموزشی میزبانی تورهای گردشگری برای عشایر خوزستان ، پروژه اعزام تورهای گردشگری به مناطق عشایری این استان رسما کلید خورد

کد خبر: ۱۱۳۴۶۰
۲۰:۳۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

توسعه فرهنگ توریسم و جذب گردشگر در مناطق عشایری خوزستان

دیدارنیوز خوزستان:مدیر کل امور عشایر استان از اجرای اولین کارگاه آموزش میزبانی گردشگران با هدف توسعه فرهنگ توریسم و جذب گردشگر در مناطق عشایری با حضور مسئولان امورعشایر, مدیران تعاونیهای عشایری  و شرکتهای مجری تورهای گردشگری برای عشایرخوزستان خبر داد و گفت: اولین پروژه برگزاری تورهای گردشگری عشایری در استان خوزستان نیز  به صورت رسمی آغاز شد.

سید هدایت الله موسوی گفت: در همین راستا مسئول اموربانوان امورعشایر و ناظر اجرای پروژه های گردشگری عشایری امورعشایر ایران به همراه تیم خانه گردشگری ویرا برای ارزیابی ظرفیت های خوزستان در حوزه توریسم عشایری ضمن سفر به استان ,اولین کارگاه آموزشی را نیز برای داوطلبان برگزار نمودند .


 در این سفر  ظرفیت ها و پتانسیل های عشایر برای میزبانی گردشگران در دو شهرستان دزفول و اندیمشک ارزیابی شده و عشایر با شرکت در کارگاه آموزشی , آموزشهای اولیه برای میزبانی تورهای تجربه زندگی ناب عشایری را دریافت کردند .


مسئول اموربانوان امورعشایر کشور  اظهارامیدواری کرد  با نتیجه مثبتی که از این سفر برای مجریان تورهای گردشگری بدست آمده, اعزام گروه‌های گردشگری از اواسط آبان ماه به این مناطق آغاز شود .


وی اظهار داشت:  پروژه گردشگری عشایری یکی از گزینه های مهم سازمان امورعشایر ایران برای توسعه اشتغال و  ارتقاء سطح معیشتی عشایر میباشد که خوشبختانه در استان خوزستان  به خوبی مورداستقبال عشایر قرار گرفته است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی