تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ قهرمانان اروپا و یک گل ایرانی دیگر

سردار آزمون، پشت سر مهدوی‌کیا و طارمی

در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی چمپیونز لیگ اروپا، شب گذشته ۸ بازی در نقاط مختلف برگزار شد و نتایج جالبی هم به ثبت رسید. برای هواداران ایرانی، اما بازی زنیت ـ یووه دو وجه متفاوت داشت.

کد خبر: ۱۱۳۳۶۰
۰۹:۰۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

سردار آزمون، پشت سر مهدوی‌کیا و طارمی

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مسابقات شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا با دیدار مالمو و چلسی آغاز شد و با مسابقه ولفسبورگ ـ سالزبورگ ادامه پیدا کرد، اما ۶ دیدار حوالی نیمه شب هیجان را به اوج رساند.

در شهر مالمو، چلسی بر خلاف انتظار کار راحتی مقابل تیم این شهر نداشت و نهایتا با تک گل حکیم زیاش به پیروزی رسید در حالی که تیم مالمو با هدایت یان دال توماسون مهاجم سابق میلان، نشان داد که تیم سختکوش و مستحکمی دارد. در آلمان نیز ولفسبورگ با نتیجه نزدیک ۲ ـ ۱ توانست سالزبورگ اتریش را شکست دهد.

نبرد‌های دیرهنگام

در گروه E مسابقات دیشب دو دیدار انجام شد که یکی با حداقل گل و دیگری با آتش‌بازی یک مهاجم قهار به پایان رسید. بارسا در کیف مقابل دینامو بازی کرد و با تک گل آنسو فاتی در دقیقه ۷۰ پیروز شد در حالی که به شدت به این برد نیاز داشت. اما در مونیخ باز هم لواندفسکی غوغا کرد و به تنهایی ۳ گل به بفیکا زد. این بازی پرهیجان و جذاب با نتیجه ۵ ـ ۲ به سود میزبان تمام شد و لوانوفسکی هت‌تریک کرد در حالی که یک پنالتی را هم از دست داد. گرنابری و سانه هم دو گل دیگر بازی را زدند.
سردار آزمون، پشت سر مهدوی‌کیا و طارمی
در گروه F ویارئال با دو گل یانگ بویز سوئیس را شکست داد، اما دیگر دیدار این گروه در ایتالیا نظر‌ها را به سوی خود جلب کرد. بازی آتالانتا و منچستر یونایتد در برگامو جذاب و پرهیجان بود و راه‌راه پوشان آتالانتا زود به اولین گل خود رسیدند. ایلیچ در دقیقه ۱۲ این تیم را جلو انداخت، اما کریس رونالدو که سراسر انگیزه و تلاش است در وقت اضافی نیمه اول گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند تا بیش از پیش در ذهن سولسشایر محبوب شود.

در نیمه دوم هم باز اتالانتا با گل زاپاتا پیش افتاد، اما ماموریت رونالدو این بود که شادی هواداران ایتالیایی را زهر کند. او باز هم در دقایق اضافی نیمه دوم موفق شد گل دوم خودش را بزند تا منچستر در لیگ قهرمانان امیدوارتر بماند.

سردار آزمون، پشت سر مهدوی‌کیا و طارمی

در گروه G ولفسبورگ بر سالزبورگ غلبه کرد و سویا هم مقابل میهمانش لیل فرانسه تن به شکست داد.

در گروه H نیز بازی زنیت و یوونتوس باقی مانده بود که نقطه جذاب آن بای هواداران ایرانی حضور سردار آزمون در میدان بود. یووه با گل دیبالا پیش افتاد، اما گل به خودی بونوچی، نتیجه را متعادل کرد. دوباره دیبالا به گل دوم رسید و کیه‌زا و موراتا هم تا دقیقه ۸۲ نتیجه را در خانه به ۴ ـ ۱ رساندند.

اما حوالی دقیقه‌ای که کریس رونالدو در برگامو برای یونایتد گل زد، سردار آزمون نیز در زمین یووه پایش به گل باز شد. در دقیقه ۹۲ بازی سردار در محوطه جریمه گورخر‌ها به توپ رسید و با یک بیرون پای دقیق، شزنی را مغلوب کرد و به عنوان سومین ایرانی که به یووه گل زده، نامش را در تاریخ ثبت کرد. گرچه این بازی با شکست زنیت تمام شد و امید‌های آن‌ها به صعود بسیار کمرنگ شد، اما سردار آزمون خوشحال از تورین به روسیه بازگشت.

سردار آزمون، پشت سر مهدوی‌کیا و طارمی

برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی