تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

مزایده انتخاب کارگزار پرسپولیس نتیجه نداشت

مزایده کارگزاری باشگاه پرسپولیس که انجام آن از خواسته‌های هواداران بود، انجام شد، ولی در پایان مهلت قانونی، قیمت‌های پیشنهادی، نظر باشگاه پرسپولیس را تامین نکرد.

کد خبر: ۱۱۳۳۱۰
۱۴:۱۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

مزایده پرسپولیس

دیدارنیوز - به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بر اساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، نسبت به انجام این کار اقدام کرد. در مهلت تعیین شده، تعدادی از شرکت‌ها نسبت به دریافت پاکت، جهت شرکت در مزایده اقدام کردند. ارایه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت ۱۹ روز هشتم آبان به پایان رسید، اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تامین نکرد. این بررسی طی روز‌های نهم و دهم آبان انجام و تصمیم نهایی اخذ شد. به این ترتیب اعلام می‌شود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد.

برای این منظور شرکت‌هایی به عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شده‌اند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر باشگاه را جلب کنند برای این منظور شانس خواهند داشت.

در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنان‌که مشاهده شد در این زمان نسبت به کسب درآمد از فضا‌های موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام گردید.

همچنین در صورت واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که تبلیغات را انجام دهد و درآمدزایی نماید.

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی