تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پزشکیان: ادعای مسلمانی داریم اما نمی‌گذاریم یک مرجع تقلید حرفش را بزند!

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب تبریز در انتقاد به حواشی پدید آمده در مورد سخنان آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با قالیباف گفت: این بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت، کار بسیار زشتی بود. یعنی ما ادعای مسلمانی می‌کنیم بعد اجازه نمی‌دهیم که یک مرجع هم حرف خود را بزند و می‌خواهیم جوی درست کنیم که نتواند حرف بزند.

کد خبر: ۱۱۳۲۲۵
۱۶:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

پزشکیان صافی گلپایگانی

دیدارنیوز: نماینده تبریز در مجلس، گفت: بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت کار بسیار زشتی بود. بعضی می‌خواهند با رفتار‌های این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کار‌ها با عقل و معیار‌های دینی جور در نمی‌آید.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی  در خصوص جسارت اخیر به ساحت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر بعد از صحبت‌های ایشان در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص ارتباط و تعامل با جهان، گفت: این بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت، کار بسیار زشتی بود. یعنی ما ادعای مسلمانی می‌کنیم بعد اجازه نمی‌دهیم که یک مرجع هم حرف خود را بزند و می‌خواهیم جوی درست کنیم که نتواند حرف بزند.

وی افزود: بعضی می‌خواهند با رفتار‌های این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کار‌ها با عقل و معیار‌های دینی جور در نمی‌آید.


بیشتر بخوانید: حجاریان: ترکیب استانداران را ببینید! می‌ترسند


پزشکیان همچنین بیان کرد: روشی که این‌ها شروع کرده بودند، برای به اصطلاح حذف مخالفان خودشان یا آن‌هایی که با این‌ها هم‌سلیقه نیستند دارد دامن خودشان را می‌گیرد. مانند همان کاری که با استاندار آذربایجانی شرقی کردند که یک فرمانده سپاه را که اکنون استاندار شده یک نفر بیاید و سیلی بزند. خیلی زشت است.

وی ادامه داد: این اصلا با هیچ عقلی جور در نمی‌آید، ولی خودش می‌گوید «من آتش به اختیارم»، این ادبیات را باید جلویش را بگیرند. همین مباحث را گفتند و نتیجه‌اش این شد که حالا یک عده دارند آتش به اختیار عمل می‌کنند و این دامن‌گیر همه خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی