تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

لایحه رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت‌:مهمترین نکته قابل بحث در لایحه رتبه بندی موضوع بودجه آن است و اکثر نقد و نظر‌ها نیز در این خصوص مطرح شده است، امید است با همکاری دولت بتوانیم کاری از پیش ببریم.

کد خبر: ۱۱۳۱۸۸
۱۴:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

لایحه رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: روز یکشنبه ادامه بررسی لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» در دستورکار صحن قرار گرفت و لایحه برای اصلاح برخی ازابهامات به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی در توضیح ابهامات موجود در این لایحه و ارسال آن برای بار دوم به کمیسیون گفت:همان طور که برای اصلاح برخی از ابهامات در ماده سوم، این لایحه به کمیسیون ارجاع داده شده بود برای اصلاح پاره‌ای از موضوعات در ماده چهارم نیز این لایحه مجددا به کمیسیون ارجاع داده شده است که برای رفع برخی از ابهامات در عصر یکشنبه نیز درجلسات کمیسیون این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰


حاجی پور گفت:در حال حاضر نمی‌توان خیلی در این خصوص اظهار نظر کرد، کمیسیون پس از بررسی و جمع بندی در روز‌های آینده نتیجه را اعلام خواهد کرد.

نماینده مردم آمل در مورد اهم نقطه نظرات پیرامون این لایحه گفت:مهمترین نکته قابل بحث در لایحه رتبه بندی موضوع بودجه آن است و اکثر نقد و نظر‌ها نیز در این خصوص مطرح شده است.

وی ادامه داد:موضوع بودجه این طرح از دغدغه‌های مهم است اگر چه که در این مورد نیز دولت چراغ سبز نشان و قول مساعدت و همکاری داده است که امید است با همکاری دولت بتوانیم کاری از پیش ببریم.

پایگاه خبری ریشه نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد تغییرات اعمالی در این لایحه پس از اصلاحات و رفع برخی از ابهامات در ماده ۴ گفت: تغییرات خاصی رخ نداده است لایحه به همان شکل سابق و همان موضوعات مورد پیگیری است تنها قرار شد برخی از موضوعات به شکلی شفاف بیان شود همان طور که در ماده ۳ این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت:طی یکی دو روز آینده مابقی ابهامات نیز مرتفع خواهد شد واتفاق‌های خوبی به نفع جامعه فرهنگیان رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی