تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انتقاد رسمی دیگر از ادامه منع تردد شبانه؛ درخواست ناجا برای بررسی اثربخشی طرح

پس از رییس پلیس راهور تهران، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران و تعدادی دیگر از مسئولان، حالا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز شائبه اثربخش بودن طرح منع تردد شبانه را مطرح کرده است.

کد خبر: ۱۱۳۰۹۵
۱۵:۴۷ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

انتقاد از ادامه منع تردد شبانه

دیدارنیوز ـ گرچه دورکاری‌ها لغو شده و شرایط زندگی در حال بازگشت به دوران پیش از کروناست، اما همچنان محدودیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد، طرحی که تردد خودرو‌ها را از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد را در تمام معابر شهری کشور اعم از شهر‌های دارای وضعیت آبی، زرد، نارنجی و قرمز کرونایی ممنوع کرده و متخلفان مجبور به پرداخت جریمه‌ای ۲۰۰ هزار تومانی شده اند.

این طرح با انتقاد رییس پلیس راهور تهران بزرگ و فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران نیز روبه رو شده و این افراد صراحتا مخالفت خود برای اجرای این طرح را اعلام و به بی اثر بودن آن اذعان کرده اند. طرحی که البته لغو یا تداوم اجرای آن باید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا که رییس جمهوری ریاست آن را برعهده دارد، اعلام شود.


بیشتر بخوانید: لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود


در تازه‌ترین این اظهارات نیز این بار سردار سیدکمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا نسبت به اثربخشی طرح منع تردد شبانه شایعاتی را مطرح کرده و گفته است: اینکه طرح ادامه داشته باشه یا نه مربوط به تصمیم ستادملی مقابله با کروناست و ما هر آنچه که به ما ابلاغ شود را با قوت اجرا میکنیم. اما شاید طرح منع تردد شبانه خیلی اثر بخش نباشد به ویژه آنکه خوشبختانه دیگر اکثریت مردم نیز واکسن زده اند.

وی یکی از دلایل ترافیک سنگین عصرگاهی و شبانه را نیز ناشی از استرس طرح منع تردد شبانه دانست و گفت: همین موضوع مزید بر افزایش ترافیک شده است.

رییس پلیس راهور ناجا از مکاتبه با با وزارت کشور در مورد طرح منع تردد شبانه خبر داد و گفت: ما خواستار آن شدیم که وزارت بهداشت اثر بخشی این موضوع را بررسی کند و اگر اثربخشی دارد ادامه پیدا کند و اگر ندارد متوقف شود. ما هم همواره آمادگی کمک به دولت را داشتیم. اما لازم است اثربخشی آن را وزارت کشور تحلیل کنند و اگر ندارد متوقف شود چرا که این طرح به ترافیک کلانشهر‌ها اثر گذار است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تردد شبانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی