تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ آخرین تصویر از هلی‌کوپتر رئیسی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ آخرین تصویر از هلی‌کوپتر رئیسی

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

جنتی: باید اثر کاهش قیمت‌ها در سفره مردم پدیدار شود

دبیر شورای نگهبان از اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها در سوریه قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۱۳۱۳
۱۱:۴۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز شورای نگهبان از اقدام به موقع، قاطع و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جواب موشکی به تروریست‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه جواب محکم و قاطع به تروریست‌هایی که در نزدیکی پایگاه‌های آمریکایی فعالیت می‌کردند نشان داد که هیچ متجاوزی به حریم امنیت ایران در مصونیت نیست، تاکید کرد: این روند ضمن بازدارندگی و تامین امنیت برای کشور، هشدار جدی به همه تروریست‌ها و حامیان آنان است.

دبیر شورای نگهبان با استقبال از روند نزولی قیمت ارز و سکه در چند روز گذشته تاکید کرد: باید اثر کاهش قیمت‌ها در سفره مردم پدیدار شود و مایحتاج عمومی بویژه خوراک مردم به قیمت مناسب تامین شود و در ضمن روند صادرات ما نیز صدمه نبیند.

جنتی در پایان به برخی مشکلات قشر عزیز و زحمت‌کش کامیون‌دار اشاره کرد و افزود: اعتراض غیرسیاسی کامیون‌داران مبنی بر افزایش کرایه در نتیجه گران شدن لوازم و قطعات یدکی باید بررسی شود و دولت موظف است تا در این زمینه سریع برنامه ریزی و تصمیم‌گیری کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی