تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هیاتی از مسوولان کشوری وارد منطقه زلزله‌زده اندیکا شد

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: هیاتی از مسوولان کشوری روز یکشنبه برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده اندیکا وارد این شهرستان شد.

کد خبر: ۱۱۳۱۰۷
۲۰:۰۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

هیاتی از مسوولان کشوری وارد منطقه زلزله‌زده اندیکا شد

دیدارنیوز خوزستان علیرضا ورناصری بیان کرد: اعضای این هیات متشکل از رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و ۶ عضو این کمیسیون ، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و معاون راهداری کشور است که برای بررسی مناطق آسیب‌دیده از زلزله وارد اندیکا شدند.
وی گفت: این هیات به ۲ گروه تقسیم شده که یک گروه به روستای سرشط، و یک گروه به روستای سرباز اندیکا سفر می کنند تا از نزدیک وضعیت این مناطق زلزله زده را بازدید و بررسی کنند.

ورناصری ادامه داد: یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن استان نیز همراه این هیات هستند.

به گزارش ایرنا روز جمعه گذشته هفتم مهر نیز رییس جمهوری به همراه معاون اول خود، وزیر کشور ، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، رییس بنیاد مستضعفان وارد شهرستان اندیکا شدند و به صورت میدانی از مناطق آسیب دیده از زلزله بازدید و با مردم این منطقه گفت و گو کردند.

رییس جمهوری در این بازدید دستور فوری رسیدگی به مناطق آسیب دیده از زلزله در اندیکا را صادر کرد.

 از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد. ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند. 

شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی