تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لغو ۱۴۰۰ پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی در آمریکا

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که بیش از ۱۴۰۰ پرواز در آخر هفته را به دلیل شرایط نامساعد جوی و همچنین در مواردی به علت کمبود کارکنان هواپیمایی لغو کرده است.

کد خبر: ۱۱۳۰۹۳
۱۵:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

لغو ۱۴۰۰ پرواز در آمریکا

دیدارنیوز ـ این شرکت هواپیمایی ایالات متحده اعلام کرد که ۵۵۱ پرواز در روز شنبه، ۴۸۰ پرواز در روز یکشنبه و ۳۷۶ پرواز نیز در روز جمعه لغو شده است.

همچنین در اوایل ماه جاری میلادی شرکت هواپیمایی "ساوت وست" نیز نزدیک به ۲۴۰۰ پرواز را در یک دوره سه روزه لغو کرد که علت آن شرایط نامساعد جوی و ترافیک هوایی در فلوریدا بیان شد.

به نقل از یاهو، همچنین امریکن ایرلاینز اعلام کرد که انتظار دارد به زودی این نابسامانی در پرواز هواپیما‌های این شرکت هواپیمایی به پایان برسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: امریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی