تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آتش‌سوزی در خانه قدیمی مشکاتیان

سید مهدی حسینی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز آتش سوزی منزل قدیمی مشکاتیان واقع در بعثت ۲۱ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید صفادل به محل اعزام شدند.

کد خبر: ۱۱۳۰۵۲
۱۳:۱۴ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

آتش‌سوزی در خانه قدیمی مشکاتیان

دیدارنیوز ـ سید مهدی حسینی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور عنوان کرد: با توجه به حساسیت این بنا که از ساختمان‌های قدیمی و میراث فرهنگی شهر بود تلاش ما بر این بود که خاموش کردن آتش با کمترین خسارت صورت پذیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه آتش به چوب‌های سقف و ایزوگام پشت بام سرایت کرده بود، به راحتی خاموش نشد و مجبور شدیم از دو تانکر پشتیبانی آب برای اطفای حریق استفاده نماییم که با توجه به قدیمی بودن سازه و آبی که برای اطفای حریق استفاده شده بود خطر ریزش ساختمان بسیار زیاد است.


بیشتر بخوانید: لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور بیان کرد: بنابراین از کارشناسان عمران شهرداری و همچنین کارشناسان میراث فرهنگی خواسته شد که در محل حضور یابند تا در مورد ماندن و یا تخریب ساختمان تصمیم گیری به عمل آید.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی