تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

معرفی داوران جشنواره سلفی ۲۰

مهرداد خوشبخت، کیوان کثیریان، شهره سلطانی، کاوه سجادی حسینی، مهدی خرمیان و سعید نجاتی به عنوان داوران دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» معرفی شدند.

کد خبر: ۱۱۳۰۳۵
۱۲:۱۰ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

داوران جشنواره سلفی ۲۰

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، شهره سلطانی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون و کارشناس موسیقی. کیوان کثیریان روزنامه نگار و منتقد سینمایی که بیش از سه دهه سابقه رسانه‌ای دارد. کاوه سجادی حسینی، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و مدرس سینماست. مهدی خرمیان، کارگردان، مدرس انیمیشن، دانش آموخته کارگردانی انیمیشن از دانشکده صداوسیما و کارشناس ارشد گرافیک است.

سعید نجاتی، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته سینما از دانشگاه سوره تهران، فیلمساز و مدرس دانشگاه است. مهرداد خوشبخت دارای مدرک کارشناسی کارگردانی و فارغ التحصیل دوره سینمای جوان خوزستان، از کارگردانان و تدوین گران سینمای ایران است. داوران بخش فیلمنامه و سینماشعر نیز به زودی معرفی می‌شوند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی ۲۰، آذر ماه ۱۴۰۰ به دبیری مریم دوستی به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود. فراخوان و جزییات ثبت آثار در سایت جشنواره و دبیرخانه مجازی آن به نشانی www.selfie ۲۰ shortfilmfestival.com و www.unescotech.org/selfi ۲۰ اعلام شده است.

برچسب ها: فیلم کوتاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی