تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

پیش‌بینی هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۹ آبان ماه در نواحی شمال کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۳۰۳۲
۱۱:۵۸ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۹ آبان ماه و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان بارش باران گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد و در غرب گیلان و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز سه شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و نواحی از خراسان شمالی افزایش ابر و بارش خفیف باران انتظار می‌رود و در سایر نقاط کشورجوی پایدار حاکم خواهد بود.

چهارشنبه با گذر موج تراز میانی در نواحی شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران، گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

پنجشنبه شدت و گستره فعالیت سامانه بارشی افزایش می‌یابد و علاوه بر این نواحی در بخش‌هایی از غرب، ارتفاعات جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز و نواحی مرکزی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

طی روز‌های پایانی هفته کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز دور از انتظار نیست. دریای خزر هم پنجشنبه مواج و توفانی خواهد بود.

همچنین آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه صاف تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد و اهواز با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد سردترین استان‌های کشورهستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی