تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش برف و باران در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در نوار غربی، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب اصفهان، قم و مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۲۹۰۸
۱۰:۱۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

پیش بینی هواشناسی

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اظهار کرد: فردا (۹ آبان) بارش در شمال غرب، شمال استان‌های همدان، مرکزی و کرمانشاه، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. دوشنبه (۱۰ آبان) نیز در مناطقی از شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز غربی و سه‌شنبه (۱۱ آبان) در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: چهارشنبه (۱۲ آبان) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش، شمال غرب و به‌تدریج سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت. در این روز در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف و در مناطقی از ارتفاعات جنوب غرب و استان تهران نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پنجشنبه (۱۳ آبان) در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ آبان) در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ آبان) قسمتی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ آبان) قسمتی ابری، گاهی وزش باد و احتمال غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: طی امروز و فردا (۸ و ۹ آبان) بندرعباس با بالاترین دما ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین دمای هوای اردبیل نیز به ۹ و۱۲ درجه سانتیگراد برسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی