تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

قرارداد ژستد با استقلال امضا شد

مهاجم جدید استقلال که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را دارد قراردادش را با آبی‌های تهرانی ثبت کرد اما با توجه به پر بودن لیست آبی‌ها باید منتظر بماند تا استقلال با بازیکنی قراردادش را فسخ کند تا این بازیکن خارجی قراردادش در هیئت فوتبال ثبت شود.

کد خبر: ۱۱۲۹۵۲
۱۳:۳۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال

دیدارنیوز - رودی ژستد مهاجم فرانسوی مد نظر فرهاد مجیدی از چند روز پیش به ایران سفر کرد و تست‌های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. این بازیکن که بر سر مسائل مالی و ... با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، چند روزی برای امضای قراردادش تاخیر افتاد، اما در نهایت امروز این قرارداد بسته شد.

مسئولان باشگاه استقلال امروز قرارداد دو ساله ژستد با استقلال را به امضا رساندند تا بازیکن پیشین پانتولیکوس یونان رسما به عضویت باشگاه آبی پوش پایتخت در بیاید.

با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور ژستد در تمرینات استقلال بعد از بازی با تراکتور تبریز خواهیم بود تا این بازیکن رسما به عنوان شاگرد فرهاد مجیدی معرفی شود. ژستد، اما که امروز بعد از دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال قراردادش را امضا کرد، برای حضور در ترکیب آبی پوشان نیازمند طی شدن مراحل اداری از سوی مقامات باشگاه جدیدش است.

باشگاه استقلال اگرچه قرارداد ژستد را امضا کرده، اما برای ثبت این قرارداد در سازمان لیگ و گرفتن کارت بازی او با مشکل مواجه است. استقلالی‌ها اکنون لیست بازیکنان شان پر شده برای ورود ژستد به لیست باید نام احمد موسوی را از این فهرست خارج کنند.

این در شرایطی است که استقلال هنوز با موسوی برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده وباید این تفاهم حاصل شود تا آبی‌ها بتوانند نام ژستد را به لیست خود وارد کرده و کارت بازی او را بگیرند.

با این تفاسیر مسئولان استقلال تا روز پنجشنبه برای انجام امور اداری بابت خروج نام موسوی از لیست و ورود مهاجم فرانسوی فرصت دارند تا این بازیکن بتواند اولین بازی اش را برای استقلال مقابل فجرسپاسی در روز جمعه ۱۴ آبان ماه انجام بدهد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی