تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان :

اشتغال مولد و پایدار با توسعه آموزش های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: فراهم سازی زمینه کارآفرینی ، اشتغال مولد و پایدار با توسعه آموزش هامهارتی مبتنی بر نیاز بازارکار لازم و ضروری است.

کد خبر: ۱۱۲۹۰۳
۱۰:۰۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

اشتغال مولد و پایدار با توسعه آموزش های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کاردیدارنیوز خوزستان:عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در نشست با دلاور عسگری مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان خوزستان در خصوص راه کارهای گسترش همکاری وتوسعه مهارت آموزی دیدار و گفتگو کردند. 

سواعدی با اشاره به اینکه گسترش همکاری با اصناف در اولویت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان است اظهارکرد: کثرت و تنوع مخاطبان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان خوزستان و تنوع در ایجاد اشتغال ظرفیت بسیار خوبی برای مهارت آموزی محسوب می شود. وی عنوان کرد: مهارت یکی از پایه های اساسی رشد و توسعه جوامع انسانی است که به کارگیری آن در حوزه های مختلف شغلی مسیر حیات فردی و اجتماعی افراد را مشخص و استعدادها و توانمندیهای آنان را در زمینه های مختلف شکوفا می نماید . سواعدی بیان کرد: اجرای قوانین الزام به فراگیری مهارت، با همکاری اصناف می تواند مهارت را در میان اقشار جامعه از کاسبان، کارآموزان و صاحبان صنایع به گونه ای گسترش دهد که با ایجاد زنجیره ملی جایگاه رفیعی برای مهارت آموزی ایجاد کند. وی گفت: برای استقرار نظام صلاحیت حرفه ای طرح شناسه کار منابع انسانی آماده بهره برداری واجرا در اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان خوزستان است. سواعدی با تاکید براجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی برای تربیت نیروی ماهر ومتخصص و توانمندسازی منابع انسانی گفت: این طرح در راستای اجرایی نمودن بند ۲ سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند ۵ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و با هدف استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی در توسعه آموزش های مهارتی اجرا شده است. سواعدی در پایان جلسه با تأکید بر لزوم توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، خواستار حمایت ومشارکت فعال اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان دربرگزای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی