تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استاندار خوزستان خبر داد:

اسکان دائم زلزله زدگان اندیکا تا ۶ ماه آینده

استاندار خوزستان گفت: اسکان موقت زلزله زدگان اندیکا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و اسکان دائم ۶ ماهه توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۸۹۲
۲۱:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

اسکان دائم زلزله زدگان اندیکا تا ۶ ماه آینده

دیدارنیوز خوزستان: صادق خلیلیان جمعه (٧ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تصمیمات خوبی در بازسازی واحد‌های آسیب دیده در زلزله اندیکا گرفته شد، و قرار است با اولویت ٩٨٠ واحد تخریب شده کار بازسازی انجام و یک هزار و ٩۵٠ واحده آسیب دیده ترمیم شوند.

وی افزود: تقسیم کار انجام شد تا عملیات ساخت ٩٨٠ واحد تخریب شده هرچه سریعتر آغاز کنیم و یک هزار ٩۵٠ واحد مسکونی نیز بازسازی کنیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: کار بازسازی یک هزار و ٩۵٠ واحد سریعتر انجام خواهد شد که مردم در خانه‌های خود مستقر شوند و ارزیابی ٩٨٠ واحد تخریب شده انجام شد و مقرر شد سیمان تهیه شود و به منطقه اعزام شود.

وی یادآور شد: طرح‌های تیپ خانه‌های ثابت، موقت و آغل‌های دام تهیه شد و طبق این طرح دستگاه‌های متولی کار آن را انجام خواهند داد.

خلیلیان با اشاره به اسکان موقت و آغل‌های دام، عنوان کرد: کار اسکان موقت و آغل‌های دام در طول یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و اسکان دائم ۶ ماهه توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بحث ساخت یک بیمارستان در شهرستان اندیکا مطرح شد که جلسه آن با حضور معاون اول ریس جمهور در هفته امیده نهایی خواهد شد که بتوانیم بیمارستانی در اندیکا داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی