تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
فرمانده هوانیروز در الحاق هواپیمای فرندشیپ تازه بازآمد ارتش؛

سامانه‌های موشکی برد بلند در هوانیروز ارتش بهینه سازی شده است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: سامانه‌های موشکی برد بلند در هوانیروز بهینه و بحث قطعه‌سازی در حوزه آماده به کاری بالگردها به‌خوبی پیگیری شده است.

کد خبر: ۱۱۲۸۴۸
۱۶:۲۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

سامانه‌های موشکی برد بلند در هوانیروز ارتش بهینه سازی شده است

 

دیدارنیوز: امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم الحاق یک فروند هواپیمای فرندشیپ تازه بازآمد ارتش که روز پنجشنبه در فرودگاه مهرآباد انجام شد، گفت: بر روی این هواپیما ۳۰ هزار نفرساعت کار انجام و ۳۰۰ قطعه آن تعویض شد. متأسفانه در ابتدای این فعالیت شرایط خوبی نداشتیم، اما با تلاش و اقدام جهادی به جایگاه مطلوبی رسیدیم.
فرمانده هوانیروز ارتش  با بیان این که کار امروز امری بسیار ارزشمند و انقلابی است، افزود: در نیروهای مسلح به این فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند «ما می‌توانیم» لبیک گفته شده و همه به‌عنوان یک الگو به آن مهم توجه دارند.
سرتیپ قربانی در ادامه گفت: اگر امروز اقتداری در نیروهای مسلح وجود دارد و در دکترین نظامی جهان، جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی دارد به دلیل لبیک نیروهای مسلح به همین شعار «ما می‌توانیم» است.
وی اضافه کرد: موضوع مهم و مورد توجه دیگر، نیروی انسانی ارزشمند جمهوری اسلامی است؛ ۴۸ هزار شهید ارتش افرادی توانمند و خداباور بودند که اگر این شهدا، جانبازان و ایثارگران نبودند، شاید شرایط امروز به گونه دیگری بود.
فرمانده هوانیروز ارتش افزود: علت دیگر مطرح بودن نیروهای مسلح ایران در سطح جهانی، همین روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا به دست آمده است.
سرتیپ قربانی با اشاره به رشادت‌های کادر فنی و خلبانی هوانیروز و نیروی هوایی در جنگ تحمیلی گفت: جنگ تحمیلی جنگی نابرابر بود که با پشتیبانی، قدرت‌های استکباری انجام شد و صدام فکر می‌کرد که در مدت کوتاهی به تهران می‌رسد، اما رشادت و ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی و مردمی کشور باعث شد که توطئه‌های دشمنان شکست خورده و ماشین جنگی ارتش بعثی در همان روزهای اول زمین‌گیر شود و آن‌ها اعتراف کردند که نیروی هوایی ارتش و هوانیروز، کمر آن‌ها را در روزهای نخست جنگ شکست.
وی گفت: امروز در جهان و در منطقه هرکاری انجام شود، حضور جمهوری اسلامی در آن به‌عنوان یک مؤلفه مقتدر، تعیین‌کننده است. امروز ارتش روی پای خود ایستاده و باید توجه کنیم که این ۴۸ هزار شهید برای نظام جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی خلق کرده‌اند.
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز خانواده شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، افزود: نیروهای مسلح ما امروز قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند و ارتش ما یک ارتش انقلابی و همیشه در کنار مردم است. ما نیروهای مسلح زمانی که دشمنی مقابل‌مان باشد، علیه آن ید واحده می‌شویم و زمانی که مردم عزیز کشور به ما نیاز پیدا کنند در کنارشان خواهیم بود.
سرتیپ قربانی  گفت: در سیل، زلزله و وقتی بحرانی رخ می‌دهد، همه دست به دست هم می‌دهیم تا بحران را مدیریت کنیم. در زلزله کرمانشاه پروازهای زیادی انجام شد که کاری انقلابی بود یا در سیل لرستان و گلستان اقدامات خوبی انجام شد، در انتخابات ریاست جمهوری نیز از سوی هوانیروز اقدامات مؤثری برای جابه‌جایی صندوق‌های رای شکل گرفت.
وی افزود: امروز ما در بحث اورژانس کشوری، ۳۰ استان را پوشش می‌دهیم و با تلاش خود، نزدیک به هزار نفر را از مرگ نجات داده‌ایم.
فرمانده هوانیروز ارتش همچنین با اشاره به پیشرفت‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی هوانیروز گفت: ما به سامانه بومی دید در شب دست یافته و این سامانه را بر بالگردها نصب کرده‌ایم؛ سامانه‌های موشکی برد بلند نیز در هوانیروز بهینه و بحث قطعه‌سازی در حوزه آماده به کاری بالگردها به‌خوبی پیگیری شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی