تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اسرائیل: این بنت است که تصمیم می‌گیرد نه بایدن

رئیس شورای شهرک‌های یهودی نشین در شمال کرانه باختری تأکید کرد که تصمیم ساخت و ساز در شهرک‌ها به دست دولت رژیم صهیونیستی است نه آمریکا.

کد خبر: ۱۱۲۷۷۲
۱۳:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

اسرائیل: این بنت است که تصمیم می‌گیرد نه بایدن

دیدارنیوز ـ یوسی داگان، رئیس شورای شهرک سازی در شمال کرانه باختری روز سه شنبه علیه محکومیت شهرک سازی توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات کرد و گفت: هیچ دولتی در اسرائیل نبوده که بتواند پشت بهانه‌های فشار آمریکا پنهان شود چراکه تصمیم گیری تنها به دست دولت اسرائیل است. فشار‌ها همواره وجود داشته و خواهد داشت.

وی گفت: هیچ گاه توپ در زمین واشنگتن نبوده است بلکه همواره در قدس بوده است. تصمیم مربوط به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیست بلکه به نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل مربوط است. توپ در وزارت خارجه آمریکا نیست بلکه در دولت اسرائیل است.

پیش از این دولت آمریکا ضمن ابراز نگرانی از اقدام اسرائیل در ادامه شهرک سازی در اراضی فلسطینی این سیاست را تهدید برای راهکار دوکشوری و تلاش‌های بین المللی در راستای برقراری صلح خواند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی