تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شركت را ابلاغ كرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۱۲۷۲۸
۱۱:۲۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شركت را ابلاغ كرد

دیدارنیوز خوزستان:در پیام مهندس علیرضا دانشی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های بهره‌بردار تابعه، مدیران و روسای واحدهای ستادی و کارکنان این شرکت آمده است: همانگونه که استحضار دارید، در برهه‌ای خاص از عمر صنعت نفت جنوب و مقطعی حساس از تاریخ کشور، قرار داریم و وجود مشکلات متعدد و انباشته از یک‌سو و انتظارات بزرگ از این صنعت سترگ از سوی دیگر سبب شده است تا عهده داری هرگونه مسئولیت و عمل به هر نوع وظیفه‌ای، نیازمند همراهی، همدلی و همکاری مستمر تمامی عوامل و به کارگیری بهینه منابع، سرمایه‌ها و استعدادهای سازمان باشد.
 

وی در ادامه می‌افزاید: بی تردید، توفیق در برون رفت از مشکلات و چالش های موجود، جز در سایه نگاه علمی و رویکرد کارشناسی با قید اساسی روحیه جهادی، اخلاص دینی و حمیت ملی میسر نخواهد شد؛ در این راستا، مدیریت جدید با استعانت از پروردگار بزرگ و تأسی از سیره نبی مکرم اسلام و ائمه هدی سلام الله عليهم اجمعین، جلب مشارکت، کسب مشورت و حرکت بر مبنای خرد جمعی را سرلوحه کار خویش قرار داده و تلاش خواهد نمود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها و قابلیت‌های انسانی، فنی و تخصصی موجود، مجموعه معظم مناطق نفتخیز جنوب را به جایگاه رفیع سرآمدی نزدیکتر سازد.
مهندس دانشی در ادامه این پیام بخشی از مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را به عنوان میثاق همکاری و تشریک مساعی مدیریت و تمامی همکاران به شرح زیر اعلام داشته است:

۱) تلاش همه‌جانبه برای دستیابی به حداکثر تولید صیانتی و پایدار از میادین هیدروکربوری، ازطریق ارائه پتانسیل‌های جدید تولیدی در میادین، تمرکز بر فعالیت‌های ازدیاد برداشت و رفع موانع تولید در بخش‌های مختلف، و متعاقب آن تلاش برای ارتقای زنجيره ارزش در فعاليت‌های مرتبط با حوزه بالادستی.

۲) تأكيد بر رعایت نظم و انضباط و اهتمام به اجرای دقيق مقررات اداری به عنوان مهم‌ترین مؤلفه فرهنگ ‌سازمانی صنعت نفت و تلاش برای نمایان ساختن ارزش‌‌های محوری کار، مجاهدت و تلاش هدفمند.

۳) توجه به شایسته‌سالاری و اعتلای جایگاه نیروی انسانی(اعم از رسمي و غيررسمی) به‌عنوان اصلی‌ترين سرمایه شركت، تلاش برای رفع شائبه تبعیض و ناعدالتی و كوشش لازم برای مشارکت فراگير کارکنان در تصمیم‌سازی‌ها.

۴) توجه به مسائل انگیزشی و هدفمندنمودن مشوق‌های مادی و معنوی در راستای نگهداشت نیروی انسانی نخبه(بويژه جوانان مستعد)، و چاره‌اندیشی عقلایی برای جلوگيری از مهاجرت نيروهای كارآمد و اثرگذار.

۵) تلاش برای احیای حاکمیت شرکتی و نظام اختیارات متناسب با مسئولیت‌های محوله و تسهیل در اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی مرتبط با تولید و توسعه در چارچوب اساسنامه شرکت.

۶) تأکید بر فسادستیزی، انضباط مالی و اداره امور شرکت براساس اصول بنگاه‌داری اقتصادی و برقراری تناسب منطقی میان هزینه ها و دستاوردها مطابق با اساسنامه شرکت.

۷) توجه به مقوله HSE به عنوان رکن اصلی تداوم تولید ایمن و پایدار در راستای صیانت از منابع مادی و معنوی شرکت و اهتمام به پیگیری طرح های مرتبط با محیط زیست به ویژه در بخش جمع آوری گازهای همراه

۸) توجه به بازآرایی و بازنگری ساختار سازمانی باهدف چابکسازی سازمان و ایجاد انسجام و همگرایی بیشتر.

۹) تلاش برای حفظ سرآمدی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه توسعه میادین و سایر زمینه های تخصصی و علمی و برنامه ریزی اصولی برای ورود به حوزه صدور خدمات فنی مهندسی

۱۰) اهتمام به مسئولیت های اجتماعی شرکتی (CSR) تعامل با مردم و مسئولان استان‌های نفتخیز ونقش آفرینی منطقی در زمینه توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرها و مناطق پیرامونی همراه با اولویت بندی لازم و نگاهی عدالت محور.
 وی همچنین در این پیام تاکید نموده است: مبنای واگذاری مسئولیت‌ها و انتصابات، تعهد، تخصص و احراز شرایط کافی برای پذیرش مسئولیت بوده و در ادامه مسیر، شرط اصلی تداوم همکاری، اطمینان از تحقق اهداف ترسیم شده و حصول به نتایج مورد نظر پس از پایش عملکرد مدیران محترم خواهد بود.

 در پایان پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ارتباط با شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، و نیز با اطمینان از حمایت‌های شرکت ملی نفت ایران و مجموعه وزارت نفت و همکاری تمامی نیروهای متعهد و متخصص شاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، و تعامل سازنده با مردم و مسئولان محلی و استانی، موفقیت مدیریت و تمامی همکاران را در مسیر خدمت و نیل به اهداف، از خداوند منان مسئلت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی