تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین/ یک کشته و ۲۳ مصدوم

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲۴ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

کد خبر: ۱۱۲۷۲۱
۱۰:۳۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین

دیدارنیوز ـ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: این تصادف زنجیره‌ای ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز و در محدوده پل هشتگرد رخ داد و ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده بوده است و در این تصادف ۲ نفر مجروح شدند.

اما آمار پلیس با آمار اورژانس کشور مغایرت دارد. به طوری که مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال این تصادف تا این لحظه ۲۳ مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

خالدی گفت: از این ۲۳ نفر مصدوم یک نفر در بیمارستان جان باخت و حال یک مصدوم وخیم گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز هم در این رابطه اعلام کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین یک کشته و ۲۲ مصدوم شامل ۱۱ مرد و ۱۱ زن داشت.

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین/ یک کشته و ۲۳ مصدوم

مهرداد بابایی به ایرنا گفت: این حادثه صبح امروز در آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده جایگاه سوخت المهدی به مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۲۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت در اتوبان کرج - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

بابایی گفت: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج - قزوین | یک کشته و ۲۳ مصدوم

وی ادامه داد: ۴ نفر از مصدومان در محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس درمان سرپایی شدند.

همچنین ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، ۷ مصدوم به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ و یک مصدوم نیز توسط بالگرد به بیمارستان تامین اجتماعی البرز منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز گفت: متوفی این حادثه یک پسر حدود ۱۹ ساله بود که علیرغم تلاش‌های انجام‌شده، به علت شدت جراحات واردشده در بیمارستان جان باخت.

این مسئول اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط پلیس راه البرز در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی