تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

مجوز مصرف اضطرار به واکسن رازی نمی‌دهند!

علی اسحاقی، مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط تغییر کرده و با ۸ ماه پیش متفاوت است و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید.

کد خبر: ۱۱۲۶۶۴
۱۵:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

مجوز مصرف اضطرار به واکسن رازی نمی‌دهند

دیدارنیوز ـ علی اسحاقی، مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی اظهار کرد: علت تقاضای ما برای دریافت مجوز اضطرار واکسن کرونا رازی کووپارس این بود که فاز یک و دو آن در ایران انجام شد. برخلاف دو واکسن دیگر ایرانی که مجوز مصرف اضطرار گرفتن و فاز یک و دو آن‌ها در خارج از ایران انجام شده است. داده‌هایی که به سازمان غذا و دارو ارائه کردیم، کاملا مشخص بود که فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده است.

وی افزود: دکتر نمکی وزیر سابق بهداشت این نوید را دادند که با شروع فاز ۳ واکسن رازی کوووپارس، چون فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس صادر می‌شود که مردم بتوانند استفاده کنند و ما از این جهت درخواست دریافت مجوز اضطرار را دادیم.


بیشتر بخوانید: قطع ناگهانی بنزین در جایگاه‌های سوخت تهران و شهرستان‌ها بدلیل حمله سایبری


اسحاقی گفت: اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط با ۸ ماه پیش تغییر کرده و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید. ما تا ۲ هفته آینده این آنالیز را نیز ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: متن پاراف‌شده دکتر نمکی روی نامه درخواست کاظم خاوازی، وزیر سابق جهاد کشاورزی مبنی بر صدور مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس در تصویر مشخص است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی