تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکسیناسیون برای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ اجباری شد

کسانی که واکسینه شده اند نیازی به قرنطینه ۲۱ روزه ندارند، اما در یک سیستم مدیریت بسته قرار می‌گیرند و فقط مجاز به حضور در مکان‌های تایید شده و استفاده از وسایل نقلیه مجاز هستند.

کد خبر: ۱۱۲۵۶۲
۱۵:۰۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

واکسیناسیون المپیک 2022

دیدارنیوز - کمیته برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، اولین نسخه از دستورالعمل‌هایی که شرکت کنندگان باید در بازی‌ها رعایت کنند را اعلام کرد.

مهمترین دستورالعمل‌های ارائه شده به شرح زیر است:

کسانی که واکسینه شده اند نیازی به قرنطینه ۲۱ روزه ندارند، اما در یک سیستم مدیریت بسته قرار می‌گیرند و فقط مجاز به حضور در مکان‌های تایید شده و استفاده از وسایل نقلیه مجاز هستند.

واکسیناسیون کامل حداقل ۱۴ روز قبل از عزیمت به چین اجباری خواهد بود تا شرکت کنندگان بتوانند بدون قرنطینه در سیستم بسته قرار گیرند.

مانند المپیک توکیو باید کشور‌های شرکت کننده، افسران رابط کنترل کرونا را معرفی کنند. از شرکت کنندگان خواسته می‌شود تا برنامه‌ی MY ۲۰۲۲ را نصب کنند تا اطلاعات سلامتی روزانه آن‌ها ۱۴ روز قبل از عزیمت و در طول مدت حضورشان در چین بررسی شود.

از تماس فیزیکی، از جمله در آغوش گرفتن و دست دادن اجتناب و فاصله دو متر از ورزشکاران و حداقل یک متر با سایرین حفظ شود. شرکت کنندگان در همه زمان‌ها از ماسک استفاده کنند، به جز هنگام تمرین و مسابقه، غذا خوردن، نوشیدن و خوابیدن و به طور مرتب شستن دست‌ها را انجام دهند.

 حمایت از ورزشکاران فقط با کف زدن باشد و شعار یا سرود خوانده نشود.

قبل از عزیمت به چین، دو تست کرونا انجام شود. پس از عزیمت به چین تست‌ها به صورت روزانه از شرکت کنندگان گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، فرد با وسیله نقلیه اختصاصی به یک مرکز جدا سازی ویا بیمارستان منتقل می‌شود.

به ورزشکاران و مسئولان تیم‌ها توصیه می‌شود در دهکده المپیک و پارالمپیک اقامت کنند تا خطر ابتلا به کرونا کاهش یابد. همچنین از آن‌ها خواسته شده است که مدت اقامت در چین را به حداقل برسانند. عدم رعایت پروتکل‌ها از جمله امتناع از انجام آزمایش و بی احترامی عمدی به پوشیدن ماسک یا رعایت فاصله فیزیکی ممکن است با پیامد‌های انضباطی روبرو شوند.

نسخه بعدی دستورالعمل‌ها در ماه دسامبر منتشر می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی