تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آزادشدن صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان

صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان آزاد شد

کد خبر: ۱۱۲۴۷۰
۱۴:۴۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

آزادشدن صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان

 

دیدارنیوز خوزستان:مدیر کل شیلات خوزستان، از آزاد سازی صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان از روز شنبه، اول آبان ماه خبر داد.

فتح اله ابوعلی گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان و نتایج حاصل از گشت های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش از اول آبان ماه سال جاری تا اطلاع بعدی آزاد اعلام می شود.

وی با اشاره به شرایط صدور مجوز در بازه زمانی یاد شده اظهار داشت: در صیدگاه بوسیف و لیفه خورموسی برای لنج ها و قایق ها و در خوریات واسطه و درویش فقط برای قایق ها مجوز صادر می شود.  

ابوعلی یادآور شد: مدت زمان مجوز صید در هر سفر دریایی برای کلیه موتور لنج ها اعم از ماهی و میگو ۷روز و برای قایق ها ۳ روز اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شناورهای صیادی باید به براین تانک، سایبان، گواهی سم پاشی و بهداشتی تجهیز شوند ادامه داد: تخلیه، حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر برحسن اجرای مقررات خواهند بود.     

به گفته وی، صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش در طول مدت صید میگو ممنوع بوده و صیدگاه بحرکان به عنوان منطقه مجاز صید ماهی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان، در پایان متذکر شد: از تمدید مجوز شناورهایی که محصول خود را در بنادر تخلیه نمی نمایند و یا محصول خود را در دریا به فروش می رسانند نیز خودداری می شود.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی