تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۷هزار و۴۱۰ متاثر از زلزله در اندیکا خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ادامه خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله در اندیکا خبر داد.

کد خبر: ۱۱۲۳۵۵
۱۱:۴۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۷هزار و۴۱۰ متاثر از زلزله در اندیکا خوزستان

دیدارنیوز خوزستان: دکتر علی خدادادی در تشریح فعالیت‌های امدادی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان در منطق آسیب دیده ناشی از زلزله در مناطق روستایی ،عنوان کرد: تا کنون به۷هزار و۴۱۰آسیب دیده از این زمین لرزه، امدادرسانی شده و اقلام زیستی،بسته های غذایی و بهداشتی در اختیارشان قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: خدمت رسانی های این جمعیت در سه مرحله عملیات های امداد و نجات و امدادرسانی اولیه، ارائه خدمات حمایتی و هدایت حرکت های جهادی با بهره گیری از مشارکت های مردمی و فعالیت های فرهنگی و حمایت های روانی قابل تعریف است.

وی اظهار داشت :در زمینه عملیات های امدادرسانی اولیه در سه قالب توزیع اقلام زیستی نظیر چادر اسکان، پتو، موکت، ست ظروف، والور ،فانوس ،نایلون پوششی و بشکه های نگهداری آب -بسته های غذایی شامل برنج ،حبوبات، کنسروجات، چای، قند و شکر و اقلام بهداشتی از جمله صابون، پودر لباسشویی و دیگر اقلام بهداشتی اقدام لازم صورت گرفته است.

دکتر خدادادی ادامه داد در مرحله های بعدی خدمت رسانی ،تیم حمایت های روانی به منظور آرامش بخشی و التیام روحی افراد آسیب دیده، در منطقه حضور یافته و خدماتی شامل مشاوره به بزرگسالان، بازی درمانی برای کودکان و خردسالان ، شناسایی کودکان و خانواده هایی که دارای آسیب بیشتری شده اند ،ارائه شد که خوشبختانه به افزایش روحیه ساکنین این مناطق کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین عنوان کرد : خانه های هلال علاوه بر نقش های پیشگیرانه در مناطق مختلف شهری و روستایی با ارائه آموزش های امدادی و آمادگی در برابر مخاطرات که سبب کاهش خطرپذیری می شود و جامعه را تاب آور می کند، در ارزیابی سریع هنگام بروز حوادث و توزیع عادلانه کمک های مردمی توسط اهالی آموزش دیده همان محلات نقشی بسیار پر رنگ و جایگاه ویژه‌ای دارند لذا افزایش بیش از پیش خانه های هلال از طریق برگزاری جلسات هماهنگی و پیگیری های مستمر با بخشداران و دهیاران در حال انجام است.

او با اشاره به فعالیت‌ها در حوزه تسهیل گری و جلب مشارکت های مردمی نیز گفت: اقدام هایی از سوی این جمعیت به عمل آمده که پویش همدلی و مهربانی یکی از این برنامه هاست .

خدادادی در پایان با دعوت از هم میهنان جهت سهیم شدن در امر خداپسندانه و بشردوستانه حمایت از آسیب دیدگان زلزله اندیکا، بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان آماده دریافت کمک های مردمی و رساندن امانت مردم به دستان صاحبانشان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:از طریق کد #۶۱۱۱۲ و یا واریز مبالغ اهدایی به شماره کارت 9996-9999-3379-6104 می‌توان در پویش همدلی و مهربانی که ویژه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان اندیکا است مشارکت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی