تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ایران هیچ عمل مخفیانه‌ای برای برنامه غنی سازی ندارد!

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که هیچ مدرک و اطلاعاتی درباره پنهانکاری ایران در غنی سازی اورانیوم وجود ندارد.

کد خبر: ۱۱۲۲۷۵
۰۹:۳۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

ایران  هیچ عمل مخفیانه‌ای برای برنامه غنی سازی ندارد!

دیدارنیوز - گروسی که هم اکنون در واشنگتن بسر می برد در مصاحبه با مرکز استیمسون در پاسخ به این سوال که آیا اطمینان دارد که ایران به صورت مخفیانه اورانیوم غنی‌سازی نمی‌کند، گفت: من هیچ اطلاعاتی ندارم که آنها این کار را انجام می دهند، بدون نشانه ای که آنها این کار را انجام می دهند، من مطمئن هستم که به همه مکان هایی که آنها در حال غنی سازی هستند، نظارت داریم.  

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه سطح اطمینانش درباره اطلاعاتی که از ایران دارد چه اندازه است، گفت: من به توانایی سیستم بازرسی خود برای دانستن آن‌که چه اتفاقی می افتد بسیار اطمینان دارم اگر به ما اجازه انجام چنین کاری داده شود.  

گروسی پیش از این نیز با روزنامه واشنگتن پست گفت : ایالات متحده و ایران وارد یک دوره تعیین کننده برای از سرگیری مذاکرات برای بازگشت مجدد به توافق هسته ای ایران می شوند.

وی افزود: ایران از وی برای دیدار با رهبران سیاسی در روزهای آینده دعوت کرده است.  
 
گروسی پیشتر گزارش داد: ایران از ۲۰ تا ۲۲ سپتامبر (۲۹ الی ۳۱ شهریور) به بازرسان آژانس اجازه سرویس تجهیزات نظارتی و جایگزینی کارت حافظه دوربین‌ها در تمام محل‌های ضروری در ایران به جز کارگاه تولید قطعات سانتریفیوژ در مجموعه تسای کرج را داده است.

آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای همچنین در پنج گزارش خود پایبندی ایران را به توافق هسته‌ای تأیید کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: رافائل گروسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی