تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:

شروع آواربرداری واحدهای آسیب‌دیده شهرستان اندیکا / فرصت کمی برای بازسازی در برخی مناطق داریم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ماه آینده سرمای هوا مانع کار بازسازی خواهد شد و به همین دلیل در بعضی از مناطق روستایی مسئول ستاد تعیین شده و به صورت سه شیفته در حال کار هستند تا بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده با محوریت مردم انجام شود.

کد خبر: ۱۱۲۲۵۰
۲۲:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

شروع آواربرداری واحد های آسیب دیده شهرستان اندیکا / فرصت کمی برای بازسازی در برخی مناطق داریم

دیدارنیوز: اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار دیدارنیوز در حاشیه بازدید از روستای سرشط اندیکا گفت: از دقایق اول که منطقه اندیکا در استان خوزستان دچار حادثه شد مسئولان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وارد عمل شده و در منطقه حضور پیدا کردند تا خسارت‌های احتمالی ارزیابی و برای آنها پرونده تشکیل شود.

وی افزود: دستور رئیس جمهور بر این بود که فوری عملیات بازی‌سازی مناطق زلزله زده شروع شود و بنیاد مسکن منتظر مصوبات نباشد زیرا مصوبات ممکن است بعد از چند روز انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه حدود ۳ هزار واحد دچار خسارت شده‌اند، افزود: از این تعداد هزار واحد باید تخریب و نوسازی شوند و ۲ هزار واحد با تامین اعتبارت قابل تعمیر هستند.

نیکزاد گفت: بحث تشکیل پرونده واحدهای آسیب دیده نهایی شد و مقرر شد امروز آواربرداری واحد ها شروع شود، و مصالح ساختمانی اعم از میله گرد و... در مسیر مناطق زلزله زده هستند که سریعا بازسازی این منطقه شروع و زودتر به اتمام برسد.

اکبر نیکزاد در پایان تصریح کرد: در بعضی از مناطق برای بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده فرصت زیادی نداریم و تا ماه آینده سرمای هوا مانع از کار کردن خواهد شد و به همین دلیل در بعضی از مناطق برای روستاها مسئول ستاد قرار داده شد که به صورت سه شیفته در حال کار هستند تا بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده با محوریت مردم انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی