تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:

شروع آواربرداری واحدهای آسیب‌دیده شهرستان اندیکا / فرصت کمی برای بازسازی در برخی مناطق داریم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ماه آینده سرمای هوا مانع کار بازسازی خواهد شد و به همین دلیل در بعضی از مناطق روستایی مسئول ستاد تعیین شده و به صورت سه شیفته در حال کار هستند تا بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده با محوریت مردم انجام شود.

کد خبر: ۱۱۲۲۵۰
۲۲:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

شروع آواربرداری واحد های آسیب دیده شهرستان اندیکا / فرصت کمی برای بازسازی در برخی مناطق داریم

دیدارنیوز: اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار دیدارنیوز در حاشیه بازدید از روستای سرشط اندیکا گفت: از دقایق اول که منطقه اندیکا در استان خوزستان دچار حادثه شد مسئولان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وارد عمل شده و در منطقه حضور پیدا کردند تا خسارت‌های احتمالی ارزیابی و برای آنها پرونده تشکیل شود.

وی افزود: دستور رئیس جمهور بر این بود که فوری عملیات بازی‌سازی مناطق زلزله زده شروع شود و بنیاد مسکن منتظر مصوبات نباشد زیرا مصوبات ممکن است بعد از چند روز انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه حدود ۳ هزار واحد دچار خسارت شده‌اند، افزود: از این تعداد هزار واحد باید تخریب و نوسازی شوند و ۲ هزار واحد با تامین اعتبارت قابل تعمیر هستند.

نیکزاد گفت: بحث تشکیل پرونده واحدهای آسیب دیده نهایی شد و مقرر شد امروز آواربرداری واحد ها شروع شود، و مصالح ساختمانی اعم از میله گرد و... در مسیر مناطق زلزله زده هستند که سریعا بازسازی این منطقه شروع و زودتر به اتمام برسد.

اکبر نیکزاد در پایان تصریح کرد: در بعضی از مناطق برای بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده فرصت زیادی نداریم و تا ماه آینده سرمای هوا مانع از کار کردن خواهد شد و به همین دلیل در بعضی از مناطق برای روستاها مسئول ستاد قرار داده شد که به صورت سه شیفته در حال کار هستند تا بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده با محوریت مردم انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی