تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

رابطه عجیب یک داور با قهرمانی‌های استقلال

نقش خداداد افشاریان در دو قهرمانی از سه قهرمانی استقلال در لیگ برتر از نکات جالب توجه در قهرمانی‌های این باشگاه در تاریخ بیست ساله این رقابت‌هاست.

کد خبر: ۱۱۲۱۷۵
۱۷:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - تیم استقلال در ۲۰ دوره مسابقات لیگ برتر خلیج فارس موفق شده سه دوره به عنوان قهرمانی دست پیدا کند که در دو فصل آن کار خود را با قضاوت خداداد افشاریان آغاز کرده است. کسی که چند ماه پیش به عنوان رییس کمیته داوران منصوب شد.

تیم استقلال که اولین بار در لیگ پنجم برتر به عنوان قهرمانی دست یافت اولین بازی خود را مقابل صبا باتری با قضاوت خداداد افشاریان پشت سر گذاشت و در نهایت در پایان با ۵۹ امتیاز بالاتر از پاس تهران ۵۸ امتیازی ایستاد و به عنوان قهرمانی رسید.

آبی‌پوشان تهرانی سه سال بعد در لیگ هشتم بار دیگر فصل جدید را در حالی مقابل ابومسلم آغاز کردند که باز هم خداداد افشاریان قاضی اولین مسابقه آبی‌پوشان در لیگ برتر هشتم بود! فصلی که استقلال در پایان با ۶۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۳۶ به عنوان قهرمانی رسید و ذوب‌آهن با همین مقدار امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۶ دوم شد.

حالا و پس از گذشت هشت فصل از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بار دیگر این تیم در حالی لیگ را آغار می‌کند که خداداد افشاریان در جایگاه ریاست کمیته داوران نقش مهمی در انتخاب داوران دیدارهای این تیم خواهد داشت. موضوعی که در فصول اخیر به ویژه فصل قبل به شدت مورد انتقاد کادر فنی و مدیریتی استقلال بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی