تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پیشنهاد تبلیغات محیطی به استقلال: ۱۵۰ میلیارد تومان

یک اسپانسر تبلیغاتی اعلام کرد برای تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال 150 میلیارد تومان بدهد که پیشنهادی مناسب به آجورلو است.

کد خبر: ۱۱۲۱۱۸
۱۱:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

پیشنهاد اسپانسر به استقلال

دیدارنیوز - این شرکت تبلیغاتی فقط برای تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در این فصل عددی را پیشنهاد کرده که بیشتر از حدود ۱۰۰ میلیاردی است که فصل گذشته کارگزار قبلی این باشگاه برای کل برند پرداخت کرده است.

این مبلغ بخشی از قرارداد کارگزاری است که با باشگاه به توافق رسیده و به نظر می‌رسد که به زودی از آن رونمایی می‌شود. این کارگزار غیر از مبلغ تبلیغات محیطی عددی بسیار بیشتر از کارگزار پیشین را به باشگاه استقلال پیشنهاد کرده است.

با توجه به تفاهم باشگاه استقلال با این کارگزار به نظر می‌رسد که تنها یک بخش تبلیغات محیطی بتواند بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و در ادامه زمینه ساز درآمد بیشتر باشگاه در سایر بخش‌ها هم شود.

این در حالیست که پیش از این گفته می‌شد آجورلو معتقد است میزان درآمد‌های استقلال در طول فصل می‌تواند چندین برابر مبالغ قرارداد سال‌های گذشته باشد و به نظر می‌رسد یکی از ظرفیت‌های مورد نظر مدیرعامل استقلال فرصت استفاده از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی است که پیش از این عملا درآمدی برای این باشگاه نداشته است.

باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان لیگ در مقابل عزم باشگاه استقلال برای سپردن تبلیغات محیطی به این کارگزار چگونه خواهد بود.

طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، قرارداد این باشگاه با‌ های وب طبق رای حکم فسخ شده است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی