تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خواننده پاپ مشهور اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی استقلال شد

علی لهراسبی خواننده پاپ ایران رئیس هیئت مدیره شرکت ایده پروران تبلیغ است که قرار است ۵۰۰ میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال تزریق کند.

کد خبر: ۱۱۲۱۶۶
۱۵:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

علی لهراسبی اسپانسر استقلال شد

دیدارنیوز - سردار مصطفی آجورلو که در بدو ورود به استقلال قرارداد‌های وب را به دلیل پایین بودن رقم پرداختی از سوی کارگزار، کنسل کرد و به دنبال اسپانسر جدیدی رفت که چند برابر کارگزار قبلی به استقلال پول بدهد، پس از تلاش نافرجام برای همکاری با اسپانسری که شرط حضورش همکاری مشترک با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود، سرانجام امروز ایده پروران تبلیغ را به عنوان کارگزار جدید معرفی کرد و مدعی شد کف تعهد آن‌ها به استقلال ۵ برابر رقمی است که کارگزار قبلی می‌پرداخت.

اما کارگزار جدید کیست و چه پیشینه‌ای دارد؟ بررسی روزنامه رسمی شرکت ایده پروران تبلیغ نشان می‌دهد علی لهراسبی، خواننده پاپ مشهور رییس هیات مدیره این شرکت است. علی لهراسبی کنار خوانندگی سال‌ها است در مشاغل تبلیغاتی فعالیت دارد و پیش از این مدیر شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم بود. حالا علی لهراسبی رییس هیات مدیره شرکت ایده پروران تبلیغ است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی